Hamer
Lid
DAB en het simkaartslot is standaard vanaf productie week 45.
Waar kan ik nakijken of mijn auto hiertoe behoort? Het leasecontract is eind oktober getekend, dus de auto zal ook eind oktober besteld zijn verwacht ik.
DAB en het simkaartslot is standaard vanaf productie week 45.
Ik zou de dealer anders even bellen.. in mijn overzicht/offerte stond het al vermeld...
Die van mij is 4 weken geleden besteld en wordt volgende week al geproduceerd en week 3 afgeleverd. Vind ik bijzonder snel als ik alle verhalen hier lees. (1.6 tdi DSG)
@Stewie Ja ik bel gewoon iedere dag een keer of 5 naar de dealer..
Leuke dealer heb jij dan .
Ik was naar mijne dealer geweest, we mogen enkel auto’s kiezen bij preferred dealers (in dezelfde stad als bedrijf). Voor een Superb Style 2.0TDI dsg en heb daar nooit iets van vernomen .
Bij VW wilden ze nog wel een auto verkopen en dus daar een auto besteld. Maar wilde gewoon serieus weten of je mss een productienummer had gekregen en dat online kan volgen (kan bv bij opel) of af en toe uw dealer opbelt...
Was maar gekheid. Ik krijg die data gemaild van de leasemaatschappij en dealer.
Ik kan het zelf verder niet volgen. Wacht ik rustig af, versnellen kun je het toch niet
Heb hier bij een dealer in de buurt ook 2x voor Jan met-de-korte-achternaam in de showroom staan wachten. Heel bijzonder dat ze zo met klanten omgaan...
Er is een speciaal forumgedeelte waar je je (goede of slechte) ervaringen met verkooppunten kunt delen. Klik hier...Uiteindelijk vertrokken en de keuze gemaakt om mijn auto straks elders in onderhoud te doen...
Bekijk bijlage 64345 Bekijk bijlage 64346 Hoop dat Athlon eruit komt met de dealer in Heerenveen......
Gaat m niet worden....inmiddels verkocht.Bekijk bijlage 64345 Bekijk bijlage 64346 Hoop dat Athlon eruit komt met de dealer in Heerenveen......