CharlesTucker
Forumguru
Mooi! Gefeliciteerd en veel rijplezier toegewenst
Gefeliciteerd, mooie combinatie zo; èn natuurlijk een hele mooie kleur.Voor diegene die velvet red nog niet zo goed kennen en erg nieuwsgierig zijn, heb ik even een close-up met zonlicht erop gemaakt :-)
Heb jij kleur beperking van je werkgever? Om welke reden ben ik benieuwd...Als ik rood mocht kiezen van de baas
Ik ook, nadat ik de kleur in het echt gezien bij de dealer, op een Superb. Maar ik mocht helaas ook niet van de baas (mrs. Tucker ). Maar ik ben nu ook wel blij met de blauwe gelukkig. Er blijft wel weinig te kiezen bij Skoda (in NL), wat kleuren betreft kun je beter bij Ford gaan shoppen.Als ik rood mocht kiezen van de baas was het zeker velvet geworden!
Mooie auto. Geen Combi (zie topic-titel), maar plaatjes vind ik altijd leuk!12-9 eindelijk de auto op mogen halen ! Heerlijke bak, blij dat ik van de Kia verlost ben! Voor diegene die velvet red nog niet zo goed kennen en erg nieuwsgierig zijn, heb ik even een close-up met zonlicht erop gemaakt :-)
Bekijk bijlage 68820 Bekijk bijlage 68822
Bekijk bijlage 68821 - klik voor groter
De kleur veranderd sterk afhankelijk van de zon/bewolking etc.
Klopt, geen combi, maar als je een paar 100 pagina's terug gaat kijken (februari) zie je dat ik me daar bij voorbaat al verontschuldig omdat er geen leuke "Hatchback" - "Wanneer krijg je je nieuwe Octavia III Hatchback" forum was, en ik hier lekker even mee ging doen :-), en eigenlijk, laten we eerlijk zijn, zijn er heel wat "Combi's" van andere merken die minder kunnen verstouwen als deze hatchback natuurlijk. Is dus een soort Combi in disguise.Mooie auto. Geen Combi (zie topic-titel), maar plaatjes vind ik altijd leuk!
De kleur heb ik samen met de baas uitgekozen, op de Skoda configuratie pagina, want er was in begin februari nog niemand die me die kleur kon laten zien.Ik ook, nadat ik de kleur in het echt gezien bij de dealer, op een Superb. Maar ik mocht helaas ook niet van de baas (mrs. Tucker ). Maar ik ben nu ook wel blij met de blauwe gelukkig. Er blijft wel weinig te kiezen bij Skoda (in NL), wat kleuren betreft kun je beter bij Ford gaan shoppen.
.....
De kleur veranderd sterk afhankelijk van de zon/bewolking etc.
12-9 eindelijk de auto op mogen halen ! Heerlijke bak, blij dat ik van de Kia verlost ben! Voor diegene die velvet red nog niet zo goed kennen en erg nieuwsgierig zijn, heb ik even een close-up met zonlicht erop gemaakt :-)
Thx. Gekke is dat voor de ambition Business het er expliciet bij staat. En bij de Style niet.@Phoenix2149, yep, er zitten bij mij boarding spots in. Ik moet zeggen dat het me eigenijk niet zo opvalt, misschien parkeer ik altijd in een omgeving die al goed verlicht is.
Gisteren de bevestiging van de leasemaatschappij ontvangen dat de Octavia is besteld. De leverende dealer heeft als indicatieve leveringsdatum week 37/2018 opgegeven. Dus dat is wel heeel erg snel
Iets zegt mij dat dit wel gaat opschuiven