Hoewel mijn vrouw zo min mogelijk opties wil is ze echt super blij met de LED koplampen, gezien ze nachtblind is. Bergen met licht.Bij onze vorige auto(s) hebben we ook Xenon gehad en zelfs van mijn vrouw moest Xenon (nu dus LED) wederom aangevinkt worden omdat ook zij dat erg fijn vind. Tevens vinden we het optisch een stuk mooier, vooral met deze nieuw vormgegeven koplampen.
Net bericht van de dealer, productie in week 39, levering wordt week 43.
(...)Maar als de auto zo is besteld als aangegeven, dan is het een "makkelijke" auto omdat er geen opties zijn mee besteld (op de kleurkeuze na) en dat hij handgeschakeld is, wellicht is hij niet eens op bestelling gemaakt, maar is het een auto welke ergens op voorraad stond.(...)
Ja maar ik bedoelde dus te vragen: hoe weet je dat?Dit is wel heel vaak zoals het gaat. (...)
Ja maar ik bedoelde dus te vragen: hoe weet je dat?
Vorige week donderdag (13 September) de bevestiging gekregen via de leasemaatschappij (Athlon) dat de auto is besteld:
U heeft gekozen voor een Skoda Octavia Combi 1.6 TDI Greentech Clever Edition DSG 5D 85kW
met de volgende opties en/of accessoires:
. Kleur: Quartz Grey Metallic
. Bekleding: Lederen/stoffen bekleding Zwart
. Metallic lak
. Parking Distance Control voor en achter
. Reservewiel (volwaardig)
. Dakrailing zilverkleurig
. DAB (digitale radio ontvangst)
Gegevens leverancier
U ontvangt rechtstreeks bericht van de leverancier over de aflevering. De leverancier
verwacht dat de aflevering kan plaatsvinden vanaf week 4 2019. Met uw werkgever hebben we
afgesproken dat de aflevering niet eerder is dan week 37 2018.
Ik vond het een enorme levertijd, maar na even teruggelezen te hebben lijkt het normaal te zijn?
Week 43 is bijna voorbij, nog geen auto. Volgens de dealer wordt het ‘midden november’.
Gisteren laten bestellen door het bedrijf en tevens ook langs geweest bij de dealer en wist mij te vertellen 10 januari 2019.
Nu nog wachten op 1 handtekening!