lsp
Forumguru
Veel plezier er mee man! Veilige km's gewenst!
Thnx, de eerste 30 staan er op
Nog veel in te stellen, maar eerste indruk “Fijne Bak”
Veel plezier er mee man! Veilige km's gewenst!
Interessant dat de dealer dit weet te melden. Ik begrijp het niet helemaal. Je schrijft was week 9. Je bedoelt misschien: productie is gepland in week 9?
Maar bedoel je dan ook voor de 1.5: gepland in week 22
De verwachte levertijd voor mijn 1.5 is week 16 volgens de dealer.Omdat ik even benieuwd ben naar een verwachte leverdatum van octavia's besteld in december 2018.....
Wat hebben jullie nu vernomen vanuit de dealer @Isla Nublar @Arjan6891 @Frozen @dhe019 ?
Mijn 1.5 handbak staat nog gepland in week 19...... 20 weken levertijd (incl. Kerst)
De verwachte levertijd voor mijn 1.5 is week 16 volgens de dealer.
Vandaar dat je nu een DSG voor slechts 500 (!) euro meerprijs kunt krijgen bij een TDI.
Bij de TSI kost een DSG 2500 euro extra!
Ik had mijn Octavia Combi op 2 en een halve maand.Na de gebruikelijke goedkeuringen en handtekeningen is mijn lease Octavia combi afgelopen maandag 11 febr besteld. Vermoedelijk leverdatum, schrik niet; 11 oktober 2019. Da's 8 maand levertijd. Had ik niet beter een Porsche gevraagd? Mijn collega had zijn Arteon 2L TDI DSG R-line in amper 3 maand! Mijn Octavia Combi 1.5TSI DSG Style doet er 8 maand over.
Ik legde mijn oor te luister bij een bevriende VW/Skoda medewerker en hij bevestigde het enigzins. De Octavia zou op dit moment booming zijn in Vlaanderen.
Geduld is een schone deugd zeker
Mijn bestelling is in week 2 (of 3) gebeurd.Wanneer is jouw bestelling geplaatst? Mijne is in week 42 besteld en de dealer gaf deze week aan dat er nog steeds geen productieweek bekend is.