Vandaag niet zo’n goed nieuws gekregen, besteld in week 42 en begin december stond de productie op week 7. Bij navraag of dit definitief was kreeg ik als antwoord dat er problemen waren waardoor nu niet meer bekend was in welke week de productie zal gaan plaatsvinden...
Onze nieuwe Octavia is besteld in december. Verwachtte levering is 2e week van april momenteel.
Betreft overigens een style 1.0 hand geschakeld.
Haha, dat is snel teruggezocht!
De vorige mochten we inleveren vanwege een baanwissel. Hij beviel echter goed en kwam ook mooi uit met het nieuwe lease bedrag, dat we maar weer voor een nieuwe zijn gegaan.
besteld in juli 2018. Geplande levering was begin november 2018. In oktober bleek productie vertraagd en gepland voor week 45. Gaat om een leaseauto, dus levering 2018 zou niet meer lukken.
In december dealer gevraagd naar afleverdatum. Bleek productie opnieuw vertraagd en gepland voor week 8 2019
Weer gegaan voor een vergelijkbare uitvoering of, net als ik, andere keuzes gemaakt in 2de O3 FL?
Dus je dealer heeft een 3 a 4 weken nodig om je wagen af te leveren ??Vadaag bericht gekregen dat mijn Octavia wordt geproduceerd in week 5 en waarschijnlijk rond week 10 wordt geleverd. Dat zou dus rond de eerste week van maart zijn
Je kunt ook beter de 5 weken maar aanhouden, dan valt het nooit tegen als ze hem uitleveren na 3 weken..Wacht maar gewoon af. Wil me niet meteen rijk rekenen.......
Vandaag niet zo’n goed nieuws gekregen, besteld in week 42 en begin december stond de productie op week 7. Bij navraag of dit definitief was kreeg ik als antwoord dat er problemen waren waardoor nu niet meer bekend was in welke week de productie zal gaan plaatsvinden...
2 weken geleden heeft de dealer de bestelling geplaatst
Heeft de bestelling vanuit de dealer op nagenoeg hetzelfde moment plaatsgevonden als je de bestelling had afgerond?