dhe019
Actief lid
Mmm... kennelijk heb ik gewoon pech in de planning. Meh.Ik mijn dsg een week eerder, levertijd begin maart
Mmm... kennelijk heb ik gewoon pech in de planning. Meh.Ik mijn dsg een week eerder, levertijd begin maart
Mogelijk omdat je een 1.5 (ik heb 1.0) hebt dat je het minder merkt/zal merken. Lees maar even mijn bevindingen voor wat meer uitleg.Ok dat zijn er toch nog wel een aantal!
Wat doet die gasrespons precies?
Ja hij gaat wat strakker door de bochten. Nu ben ik niet een extreem bochten mens maar hij had het gewijzigd.En wat doet sperdifferentieel stugger voor de wegligging?
Klopt. Hij stuurt wat stugger op snelheid dat merk je wel. Maar om bou te zeggen dat het enorm veel verschil is. Maar zo verfijnd is mijn stuur gevoel ook weer niet.Ik neem aan dat stuurwiel snelheid afhankelijk over de bekrachtiging gaat?
Rechter buitenspiegel kantelen bij achteruit werkte bij mij niet.
Jammer dat de voorruitverwarming niet op een 1.0 kan...
Mooie configuratie.
Als het nog kan zou ik dundet achterwegen laten. Weinig zin. Beter zo’n set met passende blinds nemen.
Ja dat klopt wel, maar had het genomen met de intentie voor comfort voor de kids. Dan kun je beter iets van €60 investeren in after market spul dan de sunset.De enige reden dat ik sunset heb genomen is dat ik de looks van de station mooier vind. Verwacht niet heel veel qua sunblock, kan alleen maar meevallen
Na 5 jaar trouwe dienst ga ik mijn OC3 inruilen voor een nieuwe OC3FL.
Vanwege de bijtelling en leasebedrag toch een 1.0 benzine, style business. kleur: Quartz Grey Metallic
Met de volgende opties:
Sunset, 'Winterpakket' (stuur- en achterbank verwarming), USB en 230V, Adaptive cruise, electrisch verstelbare voorstoelen met spiegels, speed limiter en trekhaak. Tevens luxe platen.
Deze week besteld: Productiedatum week 9 en op te halen in week 14 (begin april). Kennelijk met deze versie sneller dan ik eerder las, maar eerst rijden en dan geloven
Jammer dat de voorruitverwarming niet op een 1.0 kan...