Wat hebben jullie nog bij de dealer kunnen 'regelen' i.c.m. leaseauto?

Mijn Octavia oorspronkelijk besteld als leaseauto, maar door verandering van baan vervolgens prive aangeschaft met dezelfde korting als leasemaatschappij krijgt. Op de Businessline zit erg weinig marge, daarom is er ook maar kleine korting te bedingen (ca 3 tot 5% over het totaalbedrag ex BPM (Burger Pest Maatregel :) ?)).
Nomaal gesproken gaan bestellingen inderdaad rechtstreeks via Pon en krijgt dealer een fee, nu ik prive kocht was er voor de dealer ook iets meer ruimte en kreeg ik extra korting op de m0bridge.

Naast de korting in prijs zaken als: luxe kentekenplaten, west-stekkerdoos ipv de standaard Jaeger voor de trekhaak, gratis navigatiesoftware (maar was niet nodig vanwege de Amundsen+, krijg nu de meest recente van VW zsm geleverd)) en gratis vervangend vervoer bij onderhoud. Deze zaken had ik al voor mijn leaseauto bedongen.

Bij mijn werkgever hebben ze een tweetal nieuwe Golfs met de standaardnavigatie, de kaarten daarin zijn recenter dan in mijn bijna twee maand nieuwere (07-2011) Octavia.
In dit specifieke geval kon ik het afleiden uit een stuk weg waar ik dagelijks over rijd, al ruim een jaar in gebruik is, maar op mijn Amundsen+ met nieuwste kaartversies niet bekend is.
De dealer beaamde dit, gaf aan dat ik echt de nieuwste versie had maar dat de updates bij Skoda behoorlijk achter konden lopen.

Bovenaan Onderaan