Verbruik per tankbeurt is eigenlijk altijd onnauwkeurig, juist omdat je geen echte controle hebt over de feitelijke vullingsgraad.Voor je vedbruik te berekenen aan de pomp is het ook acurater. tank vol is vol. Als je dan met het xe onluchting gaat werken. Krijg je in mijn ogen ook weer een vertekenend verbruik.
Als je je verbruik ECHT wilt weten snij je je benzine slang door en zet je er een watermeter tussen met een reset knopje.
Dan weet je wat hij ECHT verbruikt tussen de tankbeurten.
Dat ge-emmer altijd over wat een auto verbruikt.. durf te leven, geef gas en betaal aan de pomp.
Er zijn ook nog mensen die om geheel andere redenen dan de kosten opzich geïnteresseerd zijn in het verbruik, of beter: in reductie ervan.Dat ge-emmer altijd over wat een auto verbruikt.. durf te leven, geef gas en betaal aan de pomp.
Bullshit, en dat weet je zelf ook.tsja doe dan die auto de deur uit en neem een fiets !
Uiteraard.
En ook openbaar vervoer vertoont grote hiaten in het bereik, zowel geografisch als in de tijd gezien.
Auto's (en tal van andere apparaten) zijn ongetwijfeld voor veel mensen nodig - inclusief mijzelf - maar dat hoeft een mens nog niet te verhinderen om er verstandig en met mate gebruik van te maken.