Het is niet van de baas... Het is van de leasemaatschappij...
Daarbij is alles dat kapot gaat, garantie de eerste 2 jaar... Dus ook niet de leasemaatschappij heeft een kostenpost, maar PON...
We hebben het over een lullig koolstof filtertje, kom op zeg! VAG mag zich over hele andere zaken druk maken. En de leasemaatschappij ook.
Mijn Fabia is van oktober 2011, nog geen jaar oud en nu al twee keer stilgevallen en niet meer startbaar... Laatste keer 2 weken geleden in Frankrijk. Ik kreeg een IX35 als vervangende auto en heb de rekening gezien, van ruim 900 euro aan huurkosten!
Gisteren de Fabia weer bij de dealer neergezet. De airco geeft voor de derde keer in het eerste levensjaar van de auto problemen.
Dan hebben we het over een filtertje dat waarschijnlijk niet eens in de diesel zit... Als ze niet willen dat ik hem gebruik, biedt de mogelijkheid dan ook niet!
Heeft niets met het lenen van spullen te maken! Ik krijg een budget beschikbaar en daar lease ik van, naar eigen keuze.
Ik parkeer hem niet expres tegen een boom, omdat ik de onbetrouwbare auto meer dan zat ben, nee ik tank hem vol middels een manier die VAG niet heeft afgeschermd...
Wat een overdreven reacties hier zeg. Natuurlijk zou ik dat niet bij de auto doen die ik van een vriend leen. MAar de Fabia leen ik niet, ik betaal er gewoon fors voor. Heb hem zelf besteld bij de dealer en zelf opgehaald.