deusjevo
Forumguru
Heb tegen de verkoper gezegd , vind de auto leuk , prijs staat me aan , maar zo neem ik hem niet (mee) kijk er maar eens naar
als je het gemaakt heb en alles is goed kom ik wel weer terug.....
Lekker laten staan...
Heb tegen de verkoper gezegd , vind de auto leuk , prijs staat me aan , maar zo neem ik hem niet (mee) kijk er maar eens naar
als je het gemaakt heb en alles is goed kom ik wel weer terug.....
Gewoon nog een proefritje doen als ze het gemaakt hebben. Anders niet aan beginnen.
Even voor jouw duidelijkheid. Er zit geen motorgarantie vanuit PON/Importeur meer op die auto vanwege dat gasinstallatie-systeem! Dus mochten er zich in de toekomst problemen zich voordoen waar je normaal gesproken 10 jaar garantie op hebt op zo'n auto, dan heb je dat nu niet. Klein risico, maar toch wil ik hem even noemen.
Daarnaast zou ik gewoon simpelweg de auto gaan laten nakijken door een tweede partij mocht je hem overwegen aan te schaffen! Vergeet trouwens ook niet te focussen op eventuele andere problemen
dit is een LPG set die door PON/VAG goedgekeurd is, los dat de fabrieksgarantie verlopen is (auto is 2 jaar ) , krijg ik garantie van die zaak.
die 10 jaar is voor corrosie bedoeld.
en ik heb nog helemaal niks getekend, zal wel ergens volgende week worden dat ik iets ga horen
dit is een LPG set die door PON/VAG goedgekeurd is, los dat de fabrieksgarantie verlopen is (auto is 2 jaar ) , krijg ik garantie van die zaak.
die 10 jaar is voor corrosie bedoeld.
en ik heb nog helemaal niks getekend, zal wel ergens volgende week worden dat ik iets ga horen
Even voor de beeldvorming tegenover de overige kosten, wat moet die 1.2 op gas nog kosten?
Veel sterkte :winkie: