Wat kost een lederen stuur?

Frankw

Lid
Bestellingen gaan goed bij Skoda-Partz, communicatie in Engels gaat wat minder...

Klopt inderdaad, duurt soms even voordat je reactie krijgt en het Engels is van een mager niveau maar bestellingen worden netjes afgeleverd. Betalingen is per overboeking dus duurt ook enkele dagen.
Je moet even geduld hebben maar voor die prijzen heb ik het er graag voor over!

CDK

Forumguru
Klopt inderdaad, duurt soms even voordat je reactie krijgt en het Engels is van een mager niveau maar bestellingen worden netjes afgeleverd. Betalingen is per overboeking dus duurt ook enkele dagen.
Je moet even geduld hebben maar voor die prijzen heb ik het er graag voor over!
Tegenwoordig gaat dat Engels al een stukje beter, via creditcard of paypal of paypal icm creditcard werkt snel en relatie veilig. Heb 1 keer onvolledige bestelling gehad, na email binnen een week restant ook opgestuurd gekregen, laatste keer verkeerde onderdeel geleverd gekregen en na mailcontact het juiste alsnog de andere mocht ik houden!! Waarde was €35,- dat was mooi meegenomen!!

Frankw

Lid
Tegenwoordig gaat dat Engels al een stukje beter, via creditcard of paypal of paypal icm creditcard werkt snel en relatie veilig. Heb 1 keer onvolledige bestelling gehad, na email binnen een week restant ook opgestuurd gekregen, laatste keer verkeerde onderdeel geleverd gekregen en na mailcontact het juiste alsnog de andere mocht ik houden!! Waarde was €35,- dat was mooi meegenomen!!

Ze zijn zeker netjes, wist alleen niet dat ze al paypal hadden, dat is zeer positief. Ik ga deze week de nieuwe logo's voor voor, achter en de velgen plaatsen. Heb al een antwoord van ze welke exact. Scheelt een berg met de prijzen hier.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan