Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition
Zelf heb ik ook mijn auto bij Kreijne in Hoogland besteld. Of eigenlijk, laten bestellen, omdat het een leaseauto is. Wij konden kiezen uit een aantal leasemaatschappijen en de meeste leasemij's hebben een centrale inkoop waardoor ze veel korting kunnen bedingen. Als jouw dealer hieraan meedoet, ben je vrij om je auto bij die dealer te bestellen. De dealer heeft dan echter nog vrij weinig ruimte om jou persoonlijk ook nog korting te geven. De korting zit dus eigenlijk in de leaseprijs. Verder nog wel wat korting gekregen op de trekhaak, maar daar bleef het bij (zo'n 200 euro).
Verder heb ik de leasemijén nog wel tegen elkaar uitgespeeld, waardoor ik ook nog 30 euro omlaag ben gegaan.
Ik ga rijden:
O2 1.9 tdi combi BE - antraciet grijs - stream (achteraf) - 13 polig afneembare trekhaak - multifunctioneel stuur - winterbanden.
Ik ga voor 4 jaar (35k km/jaar) uiteindelijk 710 euro ex brandstof betalen.
Verder nog even over het verschil tusen de Elegance en de Business Edition. De korting bij de BE zit hem eigenlijk al in de extra's. De prijs is ogeveer hetzelfde (dus BE is bijtellingtechnisch wel interessant). De leaseprijs is ongeveer 40 euro hoger, dat is voor die extra's niet verkeerd. Dus daar zit eigenlijk al wat korting in volgens mij...Als je de opties die BE heeft tov de Elegance zou kiezen bij de Elegance, zou je op een iets hogere leaseprijs uitkomen, maar bijtelling is wel een stuk meer. Dus als je de opties toch kiest, zou je volgens mij beter de BE kunnen kiezen...