Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition?

R01X0

Nieuw lid
Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

Mijn dealer betaald voor mij het bedrag wat ik boven mijn normlease bedrag lease. Dit is voor hem en voor mij goedkoper dan korting geven aan de leasemaatschappij. Dus ik ga een BE leasen, en betaal daar 810 euro p/m voor. De dealer betaald mij die 10 euro per maand retour (cash). Omgerekend is dit 480 euro op basis van 4 jaar lease.

Ik heb daarvoor een BE met Mica lak, Stream radio en het overbouwen van een Nokia carkit.
Ik kan er ook voor kiezen om de BE centraal te laten inkopen, dan kost die zelfde BE mij 792 per maand. Dan zit er verder geen voordeel voor mij in.
Nu krijg ik van mijn dealer dat tientje, en heb je nog een belastingvoordeel, doordat je dat tientje mag aftrekken wegens "eigen bijdrage".

Verder geeft de dealer geen kado's.

Groet, Remco

Re: Wat kreeg jij bij je lease O2 Business Edition

Dat is ook een leuke actie van je dealer.
Jou kost het dus niks en je hebt nog 4 euro per maand belasting voordeel terug.

Ik vind het een geinige actie van de dealer ook al is het maar een klein gebaar.

Ik kreeg de vaste trekhaak met 13-polige stekker gratis. Prima deal vond ik.
Als de trekhaak af fabriek wordt ingebouwd gaat je achtermistlamp standaard uit als je een aanhanger/caravan trekt. Dat gebeurd nu niet omdat hij later is ingebouwd. Ik ga daar bij de eerste beurt nog eens naar vragen.

SkodaMan

Actief lid
Ik kreeg de vaste trekhaak met 13-polige stekker gratis. Prima deal vond ik.
Als de trekhaak af fabriek wordt ingebouwd gaat je achtermistlamp standaard uit als je een aanhanger/caravan trekt. Dat gebeurd nu niet omdat hij later is ingebouwd. Ik ga daar bij de eerste beurt nog eens naar vragen.

Bij een 13-polige aansluiting is de mistlamp standaard geschakeld via de schakelaar op het dahboard, als het goed is.

Uiteraard :grin:
Maar wat ik bedoelde is het volgende: sinds 2 jaar is het verplicht op de aanhanger of caravan ook een mistachterlicht te hebben. Als je de mistachterlichten aan doet, kan het mistachterlicht op de caravan reflecteren en jezelf "verblinden/irritant stralen", daarom is bij fabrieks af ingebouwde trekhaken een schakeling actief die, als er een stekker in de doos zit, het mistachterlicht van de auto uitschakeld (en die van de aanhanger/caravan uiteraard aan laat). Tenminste zo is het mij verteld. Dit jaar heb ik dit ook geconstateerd dat het mistachterlicht van de auto aanblijft terwijl die op mijn bagagekar ook brand. Nu is dat voor mij niet zo'n ramp omdat het karretje laag is en er vrijwel geen reflexie/irritante straling is.

misschien moeten jullie eens overwegen om een echte auto te gaan rijden, ipv je druk maken om peanuts die je kado kunt krijgen, bij een auto dien iet eens van je zelf is....

Michel

Forumguru
misschien moeten jullie eens overwegen om een echte auto te gaan rijden, ipv je druk maken om peanuts die je kado kunt krijgen, bij een auto dien iet eens van je zelf is....

Misschien moet jij eens overwegen om een ander forum op te gaan zoeken. Blijkbaar voelde je je voor het plaatsen van je eerste bericht al niet thuis tussen al die Skoda-liefhebbers/rijders. Wat doe je hier dan?

LenK

Forumguru
Kan Skodaverkoper niet ingrijpen? Die weet tenminste wat het verkopen van goede auto's inhoudt en op een klantgerichte manier werken.

volkswagenverkopers weten alleen wat het is om te duur te verkopen en om klanten aan de balie te laten wachten totdat ze vragen of meneer het verkopertje (heeft meestal het vmbo zonder diploma afgeloten) klaar is met de koffie en voetbal van het weekend.

Fabia

† In Memoriam

Een verdwaalde gefrustreerde volkswagenverkoper die zijn frustraties nu op ons afreageert? Gewoon geen aandacht aan besteden zoals zij geen aandacht aan ons besteden als we in de volkwagenshowroom staan.

EdK

Forumguru

De volkswagen arrogantie druipt er alweer vanaf !!!
Wordt tijd dat ze een lesje van Porsche gaan krijgen , hoe te bouwen en daarna op klant is koning cursus bij Skoda

Matra_Murena

Actief lid
Ach, laat maar praten. Maar hij heeft wel een punt, sommige mensen maken zich wel heel druk om wat er nog bij te onderhandelen valt. De dealer is meestal door de leasemij al zo goed als helemaal van zijn marge gestript (zeker op een BE model) en dan komt iemand doodleuk nog onderhandelen over een trekhaak of een donker ruitje. Snap best dat dat voor verkopers erg irritant kan zijn.

LenK

Forumguru
Dát facet van de autoverkoper baan lijkt me altijd irritant. Daarom ben ik geen autoverkoper.
En die volkswagenverkoper moet er dus maar mee stoppen als ie daar niet tegen kan. Het zal wel zo'n junior :baby012: zijn die zelf niks mag beslissen en steeds tussen de klant en de baas op en neer moet lopen om instructies te krijgen.

Beste mede forummers,

Ik heb vaak gekeken op het forum en nu eindelijk geregistreerd. Begin oktober mag ik op zoek naar een nieuwe leaseauto. Ik weet bijna zeker dat dit de Business Edition gaat worden. Graag zou ik willen weten hoeveel korting jullie kregen aangezien ik zag dat de marge op de auto zeer klein is vanwege de hoge korting. Kreeg je bijvoorbeeld een x bedrag of diverse extra's. Waarschijnlijk wil ik alleen een audiosysteem, een vaste 13 polige trekhaak en donkere ramen achter (neem de combi). Wat is indicatief mogelijk en eventueel bij welke dealer?

Skodarider

Ik zou zeggen Skoda Centre Utrecht en vragen naar Michiel. Top verkoper. Denkt goed met je mee en geeft zelfs een korting die de leasemaatschappij niet standaard krijgt!

Wullum

Actief lid
Michiel heet Broers met zijn achternaam.
Ik had 'm nog als stagiair begin 2006, hij heeft het door hoe een klant behandeld wil worden.

Ik zou zeggen Skoda Centre Utrecht en vragen naar Michiel. Top verkoper. Denkt goed met je mee en geeft zelfs een korting die de leasemaatschappij niet standaard krijgt!

SkodaRider heeft het bericht geplaatst op 13 september 2006.
Ik neem aan dat hij ondertussen echt wel een O2 heeft besteld, zo niet alweer een vervanger :D

Bovenaan Onderaan