1) Ja; 2) Nee.Is dit makkelijk zelf te doen en zo ja, doet de leasemaatschappij daar dan moeilijk over?
Ach NEE heb je en JA kun je nog krijgen, maw gauw morgenochtend bellen en de vraag stellen of ze dat nog even kunnen realiseren....beetje laat om nog te vragen aan de dealer zeker?
Ja, ergens heb je wel gelijk, maar uit ondervinding, moet ik zeggen, dat de gemiddelde Audi/ Mercedes-of BMW rijder, niet wakker ligt van 'n vRS-badge of dubbele uitlaat. Die hebben ze tenslotte ook op hun bvb. Mercedes CLA 180d ( met zo'n Nissan/Renault motortje in). Volgens velen, maken die 4 ringen, propeller of ster hun wagen merkelijk sneller dan ie feitelijk maar is.Maar het wordt toch onderhuids niet opeens een brave standaard-Octavia doordat de uiterlijke kenmerken eraf zijn?
Het is m.i. juist een pluspunt als je het aan de buitenkant niet ziet - en je hebt er waarschijnlijk ook zo af en toe veel meer plezier van als de auto een wolf in schaapskleren blijkt te zijn, tot verbazing van andere bestuurders die zichzelf sneller hadden gedacht.
Zo schenen twee van die dikke witte Ford GT-strepen in de lengte over motorkap, dak en kofferdeksel vroeger ook te werken...Volgens velen, maken die 4 ringen, propeller of ster hun wagen merkelijk sneller dan ie feitelijk maar is.
heb de vRS er wel afgehaald en eigenlijk beetje spijt van ... Stond eigenlijk wel goed op de kont en maakte het iets "specialer". Wss voor mijn eigen gevoel want enkel een kenner weet wat de vRS inhoudt.Verleden week de kont van onze octi opgekuist. Skoda en Octavia zijn verwijderd. De vRS mocht er niet af van de madam.
Zei ze tegen mij: " Eerst zaag je de oren van 'mn lijf, dan geef ik toe en kopen we 'n RS, en dan wil meneer de vRS badge verwijderen?
Conclusie: vRS badge blijft erop. ( nee, ik ben geen baas thuis, maar rijd toch lekker met 'n RS).