We zijn weer lekker bezig!!

Zo te zien kunnen we binnenkort beginnen aan de mijne :D

En idd JBL heeft er leuke sub`s tussen zitten, lekkere dikke magneet ook bij de sub.

Kijk weer uit naar de volgende foto`s van de install, goed bezig weer :jaja:

M1K3RsZ

Actief lid
Nou een hele dag regen hebben we het toch maar aangedurft om alles uit de auto te halen, en helaas zit nog niet alles erin zoals zou moeten , dus mag ik morgen weer door!! Ik wil iniedergeval KlitMP3 bedanken voor het helpen van vandaag, want in me eentje was ik nog niet zover geweest! Iniedergeval hebben we de 12v van voor naar achter helemaal liggen, alle speakers verwijderd, bedrading getrokken. Nu morgen alleen nog crossovers plaatsen,speakerringen en RCA trekken en subs plaatsen. hier alvast wat foto ter impressie, want het was me een weertje vandaag!!!

Bijlagen

• IMG_1418.jpg
    IMG_1418.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 80
  • IMG_1420.jpg
    IMG_1420.jpg
    2 MB · Weergaven: 79
  • IMG_1424.jpg
    IMG_1424.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 77
  • IMG_1417.jpg
    IMG_1417.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 82
  • IMG_1419.jpg
    IMG_1419.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 77

M1K3RsZ

Actief lid
owja vandaag ook nog een Pilot Xenon setje gekocht!! die gaan we morgen ook maar eens inbouwen!!!

EdK

Forumguru
En vrouwlief houd nog steeds van je ondanks dat ze niet meer bij het toilet kon komen door al die spullen in de gang ?
Je boft maar weer met haar

Blackokkie2

Forumguru
Die heeft hij vast op vakantie gestuurd, geen vrouw die dit accepteert denk ik. Of zo van schat ga jij vandaag maar de stad in.
Wat zullen de buren daar wel niet denken?

M1K3RsZ

Actief lid
Nou we hebben het zo gepland op een dag dat allebei de dames toch al weg waren!! Maarre lees ik hier nou een soort van Joloezie? Hebben jullie van die moeilijke vrouwen dan!? Ik weet iniedergeval dat die van mij niet zo moeilijk is!! mocht vandaag zelfs weg ookal zijn we vandaag precies 4 jaar getrouwd!!Enne een btje huis heeft toch 2 wc's?!! :D

Blackokkie2

Forumguru
Nee hoor, geen jaloezie(tenminste, ik heb je vrouw nog niet gezien, dus kan anders worden dan:D ), maar is meer de ervaring met hoe vrouwen op zoiets reageren:stop: .

M1K3RsZ

Actief lid
Nee hoor, geen jaloezie(tenminste, ik heb je vrouw nog niet gezien, dus kan anders worden dan:D ), maar is meer de ervaring met hoe vrouwen op zoiets reageren:stop: .
ja of hoe ze normaal tegen jou reageren! maar goed , de mijne is in dat soort zaken niet moeilijk nee gelukkig anders waren we ook niet zolang bij elkaar geweest, want ook al zijn we pas 4 jaar getrouwd we gaan al sinds onze jeugd toen we 14 waren! dusssssssss

Blackokkie2

Forumguru
Kan ook, misschien ziet ze wel aan mijn 2 linkerhanden dat het niet goed komt en zegt dan bij voorbaat al stop tot hier en niet verder:pieker:.

EdK

Forumguru
Ze moet je ook eens een kans geven natuurlijk !!
Heb je dat wel eens durven zeggen tegen haar ???

.............:bloemen:

M1K3RsZ

Actief lid
hahaha nou dan laat ze iniedergeval wel zien dat ze vertrouwen heeft( in zich zelf) en niet in jou!!! :(
Maar goed ik mag toch wel zeggen dat ik 2 gouden handjes heb en alles wat me ogen zie ik met me handjes kan maken! maarre zullen we weer ontopic gaan!!!

Cordoba

Forumguru
Die foto's zien er tegelijk vreemd en herkenbaar uit: ik heb volgens mij zo'n beetje dezelfde delen allemaal los gehad, maar dan voor andere klussen, ik herken dus ook de losse delen zoals de armsteun van de bijrijdersdeurs.

M1K3RsZ

Actief lid
Die foto's zien er tegelijk vreemd en herkenbaar uit: ik heb volgens mij zo'n beetje dezelfde delen allemaal los gehad, maar dan voor andere klussen, ik herken dus ook de losse delen zoals de armsteun van de bijrijdersdeurs.
waar heb jij deze voor los gehad dan? Cordoba?

Die zitten vast aan zijn nachtkastje hahahaha.

maar idd alles was eruit kun je tenminste overal goed bij zonder veel te moeten kl*ten.
en een beetje resultaat vraagt wel wat werk toch.

Cordoba

Forumguru
Ik heb ondertussen alle stoelen en achterbank vervangen door een interieur uit Ibiza FR, dashboardkastje om draad voor de mistlampen te trekken, zijpanelen in de kofferbak om speakers in de zijsteunen te monteren (de gewone standaardplaats, én om 2 kofferbaklampjes te plaatsen, deurpanelen eraf geweest vanwege lekkage, bekleding van de achterklep en 3e remlicht los gehad om te slang voor achtersproeier te checken. Bekleding C- en D- stijl en de bekleding eronder los gehad om raamfolie te plakken (is makkelijker plakken), verder hemeltje los gehad om extra interieurverlichting achter in te bouwen, bekleding A-stijl los gehad om draad voor hands-free mic te leggen. Alleen het dashboard en het stuur heb ik zelf nooit losgehad. Ik zat vandaag eens rond te kijken naar welke interieurdelen ik nog niet los gehad heb, maar dat is maar weinig.

Bovenaan Onderaan