We zijn weer lekker bezig!!

M1K3RsZ

Actief lid
nou ik moet zeggen ik anders ik nu ook wel, moet zeggen dat t niet veel verschild met de hatchback :deuk:

M1K3RsZ

Actief lid
Zo we zijn weer een stapje verder! Vandaag frontspeakers geinstalleerd (valt weinig van terug te zien) ;) we zullen het alleen horen!!!:jaja:
Wat wel degelijk te zien is , is het installeren van een Pilot xenon set , en de mistlampen vervangen voor LED

Moet zeggen staat best goed!!

Bijlagen

• IMG_1452.JPG
    IMG_1452.JPG
    1,7 MB · Weergaven: 104
  • IMG_1454.JPG
    IMG_1454.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 100
  • IMG_1456.JPG
    IMG_1456.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 101
  • IMG_1457.JPG
    IMG_1457.JPG
    1,5 MB · Weergaven: 100
  • IMG_1453.JPG
    IMG_1453.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 96

M1K3RsZ

Actief lid
Nou we zijn eindelijk klaar!!!:D
Het heeft even geduurd aangezien ik een stomme fout had gemaakt omdat ik me speaker kabels op me versterker verkeerd om aangesloten had! (had alleen maar geluid op de linker kant) maar hier het eindresultaat!!
Van de achterdeuren moet ik alleen nog de wooferspeakers plaatsen aangezien de deurbakken niet diep genoeg zijn.
Maar het eindresultaat mag er wezen!!
en voordat iedereen gaat zeggen leuk om een doof kind dalijk te hebben, een radio kan zacht!! En ik kan met een apparte remote level controller me gehele bas eruit filteren!

Wat vinden jullie?!

Owja ik had van KlitMp3 ook nog een KoudLED strip meegenomen om de onder me paraplubak te monteren en moet je zeggen 's Avonds is je hele kofferbak zichtbaar!! Aanrader Mensen!!

Bijlagen

• IMG_1502.jpg
    IMG_1502.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 66
  • IMG_1503.JPG
    IMG_1503.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 68
  • IMG_1505.jpg
    IMG_1505.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 64
  • IMG_1506.jpg
    IMG_1506.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 64
  • IMG_1507.jpg
    IMG_1507.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 64

EdK

Forumguru
nu dus nog die CD met bach en vivaldi aanschaffen ??

maar netjes enne wanneer de Ipad inbouwen ?

M1K3RsZ

Actief lid
Nee de ipad die komt voorlopig ff niet meer terug! ja of het moet voor de kleine op de achterbank zijn :D
Maar dat denk ik ook nog niet eens want 2 hoofdsteunen met schermen erin kosten tegenwoordig ook nog maar een drol!!

Cordoba

Forumguru
Ik ben wel benieuwd naar het lichtbeeld van de LED-mistlampen.

Overigens wel mooi dat je aangeeft, dat je niet zit te wachten op commentaar over een doof kind, en wat zie/hoor ik in het filmpje in dezelfde post: kinderwagen of kinderwagen onderstel in de kofferbak, en een redelijk stevig stukkie muziek op het filmpje te horen. :D

Ziet er netjes uit Mike, op een meeting wil dat wel eens bekijken.

M1K3RsZ

Actief lid
Overigens wel mooi dat je aangeeft, dat je niet zit te wachten op commentaar over een doof kind, en wat zie/hoor ik in het filmpje in dezelfde post: kinderwagen of kinderwagen onderstel in de kofferbak, en een redelijk stevig stukkie muziek op het filmpje te horen. :D

Ja dus.... die kleine zat niet in de wagen hoor, aangezien wij net boodschappen hadden gehaald en moeders en kind al boven waren en het onderstel nog in de wagen lag, kan ik toch gewoon muziekje draaien?!

Kiswum

Forumguru
Je bent goed bezig geweest. Wat betreft, scherm op hoofdsteun: tablet is tegen die tijd goedkoper en kan meer formaten aan.

M1K3RsZ

Actief lid
Je bent goed bezig geweest. Wat betreft, scherm op hoofdsteun: tablet is tegen die tijd goedkoper en kan meer formaten aan.

Ja das waar, dus kan het altijd nog bekijken.
voolopig is ze nu 5 1/2 maand en vind ze naar buiten kijken leuker dan naar een schermpje.
dus tegen de tijd kunnen we wel eens kijken :D

Bovenaan Onderaan