Rofffel
Forumguru
Ik zit nu met een probleem.
Mijn DSG7 DQ200 slipt vaak in het 4e verzet (naar de 5) en van de 6 naar de 7.
De toeren lopen flink op om daarna te zakken.
Dit kan op verschillende momenten voorkomen zowel met koude als warme motor.
De auto valt nu nog in de garantie en de garantie afdoener heeft contacten met v.d. Velden te Zoetermeer.
De auto is daar heen gebracht en aldaar ondervind met na meerdere proefritten, met andere experts en na softwarematig uitlezen van het systeem geen slippende koppeling..
Ze vinden uberhaupt het probleem niet.
Hetgeen ik merk is dat de DSG bij zowel 2-3 als 4-5 en als 6-7 omhoog schiet in toeren om daarna pas aan te grijpen.
Ik heb meerdere malen met de monteur aan de lijn gehangen maaaarr...
Wordt ik hier besodemieterd?
Ik ga, als ik de auto terug heb, zsm een filmpje er van maken zodat het voor jullie misschien beter te beoordelen is.
Mijn DSG7 DQ200 slipt vaak in het 4e verzet (naar de 5) en van de 6 naar de 7.
De toeren lopen flink op om daarna te zakken.
Dit kan op verschillende momenten voorkomen zowel met koude als warme motor.
De auto valt nu nog in de garantie en de garantie afdoener heeft contacten met v.d. Velden te Zoetermeer.
De auto is daar heen gebracht en aldaar ondervind met na meerdere proefritten, met andere experts en na softwarematig uitlezen van het systeem geen slippende koppeling..
Ze vinden uberhaupt het probleem niet.
Hetgeen ik merk is dat de DSG bij zowel 2-3 als 4-5 en als 6-7 omhoog schiet in toeren om daarna pas aan te grijpen.
Ik heb meerdere malen met de monteur aan de lijn gehangen maaaarr...
Wordt ik hier besodemieterd?
Ik ga, als ik de auto terug heb, zsm een filmpje er van maken zodat het voor jullie misschien beter te beoordelen is.