Welke 18" velgen O3 Combi Race Blue Eibach

micky

Forumguru
Zoals in een ander draadje te lezen is mijn O3 weer met 9 weken vertraagt en wordt pas (voorlopige week) in week 40 geproduceerd.
op mijn vraag voor compensatie denkt de dealer heel goed met mij mee en bied mij een redelijke compensatie, ik heb 2 dingen verzocht en beide zijn voor hun akkoord.
Of ik krijg gratis volleer ipv de leer/alcantara die ik besteld heb (nadeel levering duurt nog weer langer ivm leer inbouw), Of ik mag andere 18" velgen kiezen, ik heb de Golus besteld, maar ben niet 100% tevreden met de keuze die er was nl. Golus of Alaris ivm mijn bestelde uitvoering.

Nu ben ik niet zo gek op leer achteraf en ben bang dat ik het toch niet strak genoeg ga vinden, gezien de foto's die hier op het forum voorbij komen, ik ga dus denk ik andere velgen kiezen, nu de vraag welke velgen zouden jullie nemen, ik twijfel tussen:

Trinity (grijs gepolijst)
3T0071498A HA7 trinity velg skoda superb-550x550.jpg
Luxon antraciet grijs design
luxon.jpg
of de Gemini antraciet design
Gemini.jpeg

Laatst bewerkt:

Doorus

Lid
Tja smaak blijft zo persoonlijk, ik vond de Alaris weer mooier dan de Golus dussss. En je genoemde velgen zijn mij persoonlijk te druk. Ik blijf een strakke spaakvelg mooi vinden.

heb je ook de zilveren dakrails en raamomlijsting ? dan staat een lichtere kleur velg misschien mooier dan donker, als je dit allemaal zwart hebt is een donkere velg ook wel gaaf.

Of je neemt gewoon alle sets. :D

micky

Forumguru
onmogelijk in de lease, de 18" waren al 60 euro per maand duurder, daar komt bij dat ik dat niet eens mooi vind onder een standaard auto, de remschijven zijn er te klein voor vind ik.

Bertuz

Lid
onmogelijk in de lease, de 18" waren al 60 euro per maand duurder, daar komt bij dat ik dat niet eens mooi vind onder een standaard auto, de remschijven zijn er te klein voor vind ik.

Welke leasemaatschappij rekent in godsnaam 60 euro leasebedrag per maand voor een upgrade van 17inch naar 18inch?? Ikzelf zit bij leaseplan en daar kost het incl. winterbanden circa 14 á 15 euro

• Leuk
Waarderingen: CDK

030

Forumguru
onmogelijk in de lease,

Een Pagani leasen lukt zelfs, dan is 19 duims lichtmetaal een piece of cake om door de lease heen te halen.

de 18" waren al 60 euro per maand duurder, daar komt bij dat ik dat niet eens mooi vind onder een standaard auto, de remschijven zijn er te klein voor vind ik.

Bizarre prijzen zeg. 18 inch is tegenwoordig eerder maatstaf dan upgrade.

Noord26

Forumguru
Luxon zijn prima, maar ik heb toch voor de Themisto's gekozen. Vond de Luxon's wat ielig over komen toen ik ze naast de Themisto's bekeek. En anders voor de Gemini's gaan.

micky

Forumguru
Een Pagani leasen lukt zelfs, dan is 19 duims lichtmetaal een piece of cake om door de lease heen te halen.

Bizarre prijzen zeg. 18 inch is tegenwoordig eerder maatstaf dan upgrade.

met de lease bedoel ik mijn situatie ;)

@Bertuz het is Athlon en in de calculator zie je exact hoeveel het bedrag omhoog gaat als je 18" invult, overigens bevestigen vrienden van mij bij hun leasmij vergelijkbare bedragen.

overigens zou er bij mij maar €450,- betaald worden tijdens mijn looptijd, 15x12 maanden x 2,5 jaar dat gaat dus echt niet gezien de marge die ze ook willen/moeten draaien, de meerprijs van de velgen zijn in mijn geval €180,-

ertromp

Forumguru
Beetje te standaard die Themisto's. ;) Ben blij dat ik tegen die Luxon aangelopen ben destijds :D

Die Trinity grijs gepolijst zijn trouwens ook prachtig. Of zo'n set van die turbine achtige velgen van de O3 L&K?!

Bovenaan Onderaan