Welke 18" velgen O3 Combi Race Blue Eibach

micky

Forumguru
Beetje te standaard die Themisto's. ;) Ben blij dat ik tegen die Luxon aangelopen ben destijds :D

Die Trinity grijs gepolijst zijn trouwens ook prachtig. Of zo'n set van die turbine achtige velgen van de O3 L&K?!

die L&K velgen vind ik idd ook mooi, misschien eens vragen of die ook mogen, alhoewel het ook vele schoonmaak werk is

lugolux78

Forumguru
18 inch Turbine velgen? van de VW passat CC. of die nieuwe L&K velgen.

ik heb 19" gedaan, vrijwel niks in prijs gemerkt bij leasemij

• Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Van deze 3 zou ik zonder meer de Gemini kiezen: het makkelijkst schoon te houden, en bij race blue hoef je niet perse voor lichte of juist donkere velgen te gaan: het kan beiden.

Joske

Forumguru
de kleur van een RS.. en dan nog eens de velgen van een RS.. en dat allemaal op een 1.6TDI :D

met alle respect: dat is er over! :laugh:

zonder gekheid:

de L&K velgen zijn prachtig, zou ze zo direct op mijn toekomstige O3 willen!

micky

Forumguru
@Joske L&K velgen op een "gewone" O3 is precies het zelfde ;)

overigens mag ik de auto ook annuleren en aangezien we nu wel C label mogen bestellen op de zaak, past een echte RS ook in mijn lease, maar ja.... niet zo luxe en wederom met een theoretische levertijd van 12 weken:banghead:

micky

Forumguru
@Remakil , mooie velgen, maar voor mijn leaseauto voelt het niet goed, zou hij wit zijn vind ik het wat anders

@Joske L&K velgen horen onder een L&K uitvoering, als je die onder een "gewone" O3 zet bereik je wat mij betreft hetzelfde als "RS" velgen onder een O3 in Raceblue.. ik heb er geen moeite mee, ik kies gewoon wat ik het mooiste vind en welke naam eraan hangt interesseert me niet veel eerlijk gezegd, ik maak ook gewoon de remklauwen rood zodat het er mooi bij past, ondanks dat het maar een 1.6je is, is de uitvoering op zich dik genoeg lijkt me. zonder Eibach zou ik eerlijk gezegd deze velgen niet plaatsen, dat vind ik gewoon niet mooi, maar ook dat is natuurlijk erg persoonlijk.:thumbsup:

CDK

Forumguru
ik vind dat allemaal maar onzin eerlijk gezegd, waarom welke willekeurige velg of dat nu een L&K of een RS velg is niet onder een 'gewone' Octavia kunnen? Je moet alleen geen 245 banden onder een 1.6je gaan steken, maar verder zie ik het probleem niet zo eigenlijk!
Komt een beetje op mij over dat als je met een spaardiesel rijdt dat er dan alleen maar stalen wielen met wieldoppen op mogen....., lijkt me niet, toch!?

Mettes

Forumguru
Persoonlijk vindt ik het er ook over ; gemini's - race blue - rode remklauwen - 1.6Tdi.
Ieder zijn eigen smaak.
Misschien ligt dit wel aan onze Belgische ingetogenheid, Joske.:arghh:

@micky : Bestellen dan die RS.
Ik heb gezien dat er op Skoda.nl enkele in vooraad staan.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan