Welke 18" velgen O3 Combi Race Blue Eibach

030

Forumguru
Die rode remklauwen, ok. Maar een 1.2 Fabia met sportonderstel kan ook iedereen wat van vinden. :)

Hoeveel lieden rijden er wel niet rond met Audi RS4, S8 of R8 velgen? Dat valt al niet eens meer op.

micky

Forumguru
Allemaal erg persoonlijk hoor, trouwens als je op O3 RS Googled kom je meer RS en tegen met andere velgen dan deze, daar komt bij, je koopt de velgen toch voor je zelf, dus wat je zelf mooi vind 99,9% van de mensen die naar die auto kijken weten echt niet eens wat een RS is en of deze mensen en de kenners mijn O3 straks mooi of over de top vinden zal mij worst wezen :)

micky

Forumguru
HAHA, @EfEr idd die optie was er ook, maar ik rij al jaren met vol leer. vind alcantara met leer ook wel eens leuk, de redenen waarom ik niet voor het leer kies heb je denk ik wel gelezen?

VWim

Forumguru
Heb je je Oxxo's al een keer met de hand gewassen? Daar kom je wel van terug. Mijn winterbanden zitten ook op Oxxo, wat een drama! Alleen maar scherpe hoeken en kanten. Vooral de hoek van de zijkant naar de achterzijde van de spaak :cry:

VWim

Forumguru
Als je het mij vraagt zijn er maar een paar soorten fatsoenlijke velgen:
Origineel (VAG in ieder geval) of BBS en heel misschien OZ. De rest is kauwgom of slecht afgewerkt.

Maar goed, wie ben ik ;)

• Leuk
Waarderingen: Rick

VWim

Forumguru
Ik zeg niets over het uiterlijk. Ik deel slechts mijn ervaringen met B-merk velgen. Trek het je vooral niet aan, zoveel mensen, zoveel meningen.

Jee13

Forumguru
Lol, wilde net zeggen de Trinity in antraciet ;)

Mijn auto kan je dan voor het idee van antraciet op race blue kunnen gebruiken

dirkkroneman

Forumguru
Als je het mij vraagt zijn er maar een paar soorten fatsoenlijke velgen:
Origineel (VAG in ieder geval) of BBS en heel misschien OZ. De rest is kauwgom of slecht afgewerkt.

Maar goed, wie ben ik ;)
Jij hebt denk ik alle velgenmerken al eens uitgeprobeerd ;) Nou ik heb Brocks en die zijn echt fantastisch :)

serum

Forumguru
Ik heb ze er ook onder icm raceblue en de eibachs, gemini antraciet staat erg goed. Ik overweeg de spiegelkappen in dezelfde antraciet kleur te laten spuiten. Mooie combi met de zwarte achterspoiler op de greenline!

Bovenaan Onderaan