Sindskort competition 102 in Sneek makkelijke (geen goedkope) keuze. Duidelijk meer vermogen.
Sneek moet je maar opzoeken op Google, ik weet ook niet wat dat is en waar dat ligtDit begrijp ik niet vrees ik ?
competition 102 Sneek ??
Sneek moet je maar opzoeken op Google, ik weet ook niet wat dat is en waar dat ligt
Competition 102 is de beste brandstof die in Nederland verkrijgbaar is, vergelijkbaar met de Duitse Aral Ultimate 102. De cijfers staan voor het octaan getal overigens. Er is benzine in 91, 95, 97, 100 en 102 te krijgen
als je slechts 6 keer per jaar moet tanken zou ik er dan toch maar evengoed 98 in zwieren hoor!Ik heb 2 maanden geleden 95 getankt,
Ja de TSI motoren passen ontsteking automatisch aanBij deze een YouTube film waaruit blijkt dat vermogens toename afhankelijk is of de auto zijn ontstekingstijdstip kan aanpassen aan de kwaliteit, lees RON gehalte, van de brandstof. De Europese auto heeft schijnbaar die mogelijkheid en presteert daardoor beter op benzine met een hoger RON gehalte.
De vraag is dus of iemand weet of de tsi benzine motoren deze mogelijkheid in zich hebben.
Ja dat kunnen ze en dat doen ze dus ook.De vraag is dus of iemand weet of de tsi benzine motoren deze mogelijkheid in zich hebben.