Welke kleur voor de Kodiaq?!

Welke kleur vind jij mooi op de Kodiaq?

• Totaal aantal stemmers
    427

leon-cupra

Forumguru
Klopt, maar ook een veel goedkopere wagen in algemeen rijden, maw een bedrijfswagen rijden blijft tot heden nog steeds aantrekkelijker / goedkoper.....:pieker::jaja:
in ons geval is het inderdaad aantrekkelijker en wss voor vele andere ook.
Maar het blijft je als wkn nog steeds iets kosten.

Bakboord1

Forumguru
Ik heb gevraagd om geen lease-auto te krijgen maar het geld. Kan helaas niet en dus komt mijn droomauto er nog niet.
De auto van de zaak kost mijn baas eur 1.000 en mij nog eens 400. Daar kan ik privé ook wel iets voor rijden..

leon-cupra

Forumguru
Ik heb gevraagd om geen lease-auto te krijgen maar het geld. Kan helaas niet en dus komt mijn droomauto er nog niet.
De auto van de zaak kost mijn baas eur 1.000 en mij nog eens 400. Daar kan ik privé ook wel iets voor rijden..
je zal van je baas dan ook geen 1000euro extra loon krijgen. Loonkost voor je baas zal dan ook wel hoger liggen. Dus het bedrag dat je voordeel doet zal stukken lager liggen.

FTAS

Lid
Parkeer ik gisteravond toch ineens naast een quartz grey. Niet slecht, maar toch nog steeds erg blij met mijn keuze voor magnetic brown

Bijlagen

• 2017-09-04 19.59.22-2.jpg
    2017-09-04 19.59.22-2.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 159

massis

Senior Member
Lang leve de Belgische bijtellingen :D
Mijn Kodiaq kost mij netto per maand €135 aan bijtelling, en nog eens €60 netto omdat ie eigenlijk buiten mijn leasebudget valt, maar eens ik eind dit dan wel volgend jaar een functieverhoging krijg zal dat €10 zijn ipv €60. Voor €145 Kodiaq rijden, mij hoor je niet klagen :tegek:

Bovenaan Onderaan