fiestaman
Forumguru
Waar heb je die gezien ??
Idd, brilliant silver is top!
Ja, waar zou ik die gezien hebben
Nog is bedankt trouwens
Waar heb je die gezien ??
Idd, brilliant silver is top!
autosalon van Paris waarschijnlijk
Inmiddels zijn er kleuren bekend voor de Kodiaq:
http://www.skoda-auto.com/en/models/kodiaq/pages/overview.aspx#ExtendableModuleWebPart'
Nu afwachten welke Pon naar NL haalt.
Welke zou jij kiezen?
Bekijk bijlage 53928
Ja, links is moon white, rechts candy white.Links is Moonwhite?
Ik vind candy white meer wit...
Tsja je moet je eigen keuze natuurlijk wel goed praten.......Maar ach .... welke kleur wit dan ook het blijft de mooiste kleur
Lang heb ik getwijfeld tussen moon white en candy white, ben er voor naar de dealer gestapt om het verschil te zien.
Conclusie; ik zie verschil maar dan moeten ze echt naast elkaar staan. Candy white is iets romiger (maar nog lang geen gebroken wit zoals zo velen zeggen), Moon white is wat blauwiger, kouder. Ik heb nog een foto gevonden op internet waarbij je dit verschil goed ziet maar in het echt vond ik het niet zo overduidelijk.
Bekijk bijlage 56396
Wat mij wel opviel is dat moon white meerdere verschijningen heeft, in de showroom ziet het er echt anders uit dan buiten. Candy white is 'constanter' en misschien zelfs wat dekkender. Anyhow, het blijft een kwestie van smaak en dat laat zich moeilijk omschrijven.
Ik kan niet zeggen dat ik de één mooier vindt dan de ander. Heb dus candy white gekozen, zo hou je nog €500 over voor andere opties.
Met name op de folders. De witte. Maar welke kleur wit is dit?
Ben er vrij zeker van dat dit moonwhite is, maar laten we wachten op het antwoord van @marang73 .Met name op de folders. De witte. Maar welke kleur wit is dit?
Tja de kleur, ze zeggen wel eens; over smaak valt niet te twisten. Maar ondertussen staan hier al drie pagina's vol met meningen, overwegingen, vragen en onzekerheden.Een niet-metallic wit als de Candy White is veel minder gevoelig voor krassen e.d.. Ik heb 5 jaar gereden met een witte niet-metallic lak, wel witter dan Candy White, maar je zag er niks op. Ja vuil, maar dat zie ik ook op mijn Race Blue nu en die lak is veel fragieler. Maar goed, nog een witte wilde ik niet, ik wil nooit twee keer dezelfde kleur achter elkaar.
Weinig mensen kiezen zwart hier, ik denk dat dat ook wel heel stoer is op een Kodiaq. Ik heb nu even een Fabia mee in quartz grey, maar dat is toch wel erg grijs....