Ik heb in januari een brilliant silver kodiaq besteld, maar ik begin nu toch te twijfelen over de kleur. Ik heb al tot 2015 7 jaar lang in een zilvergrijze golf V variant gereden, dus misschien ben ik toch teveel uitgekeken op deze kleur...
Maar wat dan? Het liefst een lichte kleur, maar niet te licht (wit dus), want ik hou ook niet teveel van wassen. Zilvergrijs is wel erg vriendelijk wat dat betreft, daar zie je het minst snel vuil op is mijn ervaring.
Donkergrijs heb ik op mijn vorige auto al gehad en valt daarom ook af, plus dat het erg snel vies wordt (voor het oog).
Dan toch maar cappuccino beige? Op sommige foto's ziet het er fraai uit (alhoewel ik niet veel foto's van een kodiaq in deze kleur heb kunnen vinden op het www), maar ik heb een Octavia in die kleur gezien in de showroom en toen vond ik het wat saai, niet veel diepte ofzo ook in die kleur. Dat was dus wel bij kunstlicht (waar ik het brilliant silver op een superb dus wel weer erg goed vond doen). Maar op een kodiaq zou het door de vorm toch nog wel een mooie kleur kunnen zijn, vooral misschien in natuurlijk licht? Weet iemand of er al ergens een cappuccino beige kodiaq in NL staat waar ik binnenkort eens zou kunnen kijken?