Ik ben ook wel benieuwd naar de mogelijke opties. Morgen ben ik er, ik zal eens vragen of zij me een lijstje kunnen geven. Want anti carjacking automatisch aan boven de 5km/h ofzoiets lijkt me ook erg interessant, ik vergeet het nu aan te zetten ( ook omdat ik niet verwacht dat me dat zou overkomen, maar ik zal de 1e niet zijn straks ). En het is gewoon een ingebouwde veiligheid.
Ik moet echt even een lijstje maken voor mezelf van de dingen die ik nog wil vragen aan de dealer
wordt er gek van, elke keer ga ik weg en dan ben ik alweer halverwege naar huis en denk ik JA, ziej e wel, ik ben wat vergeten!
@Polvo: dat je knopje automatisch aangaat als het ware. Nu staat het standaard uit tenzij je het indrukt. Het zou dus mogelijk moeten zijn om dit te laten activeren zodat het er direct opspringt als je boven de zoveel km/h rijdt. En waar het voor is: dat je deuren van buitenaf niet zomaar te openen zijn. Voorheen kon dit op oudere auto's ook door ze echt te vergrendelen, maar dan kon je met je deurklink niet dat slot eraf krijgen. Als je dat anti car jacking knopje aanzet, en je doet je deur open van binnenuit, dan kan je hem gewoon open krijgen. Mocht je dus ooit te water komen dan zal dat geen probleem zijn.
@de rest: zou het ook mogelijk zijn om bijvoorbeeld de achterlichten ook standaard aan te hebben als de dagrijverlichting aanstaat? Want ik werd gisteren op de snelweg een paar keer geseind met lichten van achteren... maar kon achter niets zien... Ik had hem nog met dagrijverlichting aan, en werd wat schemerig. Maar ik dacht dat wel aanstond. Toen even gekeken hoe of dat aanstond bij welke verlichting.
Bleek:
- Bij dagrijverlichting brandt alleen aan de voorkant de onderste lampen ( niet de mistlampen )
- Tussenschakelaar ( middelste ), niet goed op gelet eigenlijk, maar de koplampen stonden aan en achter, alleen diende de voorkant niet voor verlichting, alleen om gezien te worden volgens mij.
- Echt rijverlichting ( rechtse stand ) had zowel grote koplampen voor als achterverlichting aan.
Zou denk ik wel handig zijn als bij dagrijverlichting dus ook de achterlampen gewoon branden.