Welke telefoons icm. multi-stuur/maxidot adresboek

EdK

Forumguru
zelf een pioneer radio/cd/mp3 speler met BT en deze werkt prima met de samsung D600 en de nokia 6230i

nog ff een toevoeging.

HTC TyTn II werkt ook toppie. Contacten worden vanuit outlook gelezen. Kunnen ook van Sim gelezen worden, maar met smart/PDA-phone is het toch handig als deze ook vanuit outlook gelezen kunnen worden.

Iemand de mda vario serie al geprobeerd?

En is er op die houder die er standaard inzit als je BT erbij neemt, een andere houder te monteren? bijv een Brodit.

Steve

Senior Member
Iemand de mda vario serie al geprobeerd?

En is er op die houder die er standaard inzit als je BT erbij neemt, een andere houder te monteren? bijv een Brodit.
Yep dat is te doen maar je ontkomt er dan niet aan om een paar gaatjes te boren in het bovenste plaatje van de af fabriek houder.

Ik wil dit zelf ook gaan doen omdat het toch wel een fijne plek is voor een telefoon en er geen kant en klare oplossing is voor mijn type gsm.

TL@

Forumguru
Weet iemand misschien hoe ik naast het nummer ook de naam van de persoon die belt op de maxidot krijg. Wanneer ik een nummer uit het telefoonboek kies op de maxidot, komt er nummer en naam op. Maar wanneer ik gebeld wordt, komt er enkel het nummer op.

Is het trouwens ook mogelijk om de namen in het telefoonboek te laten zien met de voornaam eerst ipv nu achternaam, voornaam?

Voor de rest werkt dit systeem echt goed. Ik ben goed verstaanbaar aan de andere kant en ik versta iedereen goed. Pracht ding.
De voice commands zijn wel voor verbetering vatbaar. Als ik store zeg, maakt hij daar altijd star van, irritant.

eidt: Ik heb trouwens een W950 van SE

sthx001

Nieuw lid
Iemand ervaring met een nokia 6300? Is hier een originele houder voor? Houder wordt af fabriek gemonteerd omdat ik anders vlgs de verkoper niet met stuur en maxidot zou kunnen telefoneren.

Iemand ervaring met een nokia 6300? Is hier een originele houder voor? Houder wordt af fabriek gemonteerd omdat ik anders vlgs de verkoper niet met stuur en maxidot zou kunnen telefoneren.
Waarom zou het systeem niet zonder houder werken, aangezien het systeem via Bluetooth werkt. Heb op dit moment een Octavia II met de Columbus en BT-interface zonder houder. Het werkt fantastisch heb geen problemen met bellen.

Groeten Björn

sthx001

Nieuw lid
Vlgs de verkoper zou dan de bediening via stuur en maxidot display niet werken....
Misschien ben ik wel te naief geweest... ik krijg namelijk sterk het idee dat ik straks meer last dan gemak van die houder heb. Wat ik graag wil weten of er een adapter bestaat waarmee ik op de standaard telefoonhouder mijn nokia 6300 kan opladen.

Van de week een mailtje van Paragon gekregen.
"Dear Mr. ....,

thank you for your inquiry.

Our company developes cradles for the Skoda factory preperations in order of Skoda and they ordered cradles for the:
Nokia 6020, 6021, 6110, 6151, 6230, 6230i, 6233, 6234, 6280, 6288, E50, E60
These cradles are planned:
Nokia (3109 classic), (3110 classic), (6300), (E51).

The phone accessorie adapters are original Skoda equipment, which could only be bought at your local Skoda dealer. Therefore only Skoda knows, if and when new adaptors are created. For binding information please contact your local Skoda dealer directly.

Mit freundlichen Grüßen - Best regards

paragon fidelity GmbH
Erika Holzberger
Hotline "

Dus de 6300 houder komt eraan, hou er rekening mee dat deze wel € 185,00 kan gaan ksoten.

sthx001

Nieuw lid
thx, de prijs neem ik dan maar voor lief, dan heeft de houder straks toch nog een functie :1761:
nog 1 week en dan kan ik mijn auto ophalen........:cheer:

Van de week een mailtje van Paragon gekregen.
"Dear Mr. ....,

thank you for your inquiry.

Our company developes cradles for the Skoda factory preperations in order of Skoda and they ordered cradles for the:
Nokia 6020, 6021, 6110, 6151, 6230, 6230i, 6233, 6234, 6280, 6288, E50, E60
These cradles are planned:
Nokia (3109 classic), (3110 classic), (6300), (E51).

The phone accessorie adapters are original Skoda equipment, which could only be bought at your local Skoda dealer. Therefore only Skoda knows, if and when new adaptors are created. For binding information please contact your local Skoda dealer directly.

Mit freundlichen Grüßen - Best regards

paragon fidelity GmbH
Erika Holzberger
Hotline "

Dus de 6300 houder komt eraan, hou er rekening mee dat deze wel € 185,00 kan gaan ksoten.

Even een post in een oud draadje, ik denk dat mijn vraag hier wel bij past :)

Ik heb een Octavia EAB met BT Carkit (geen craddle) besteld. Ik heb een Samsung SGH-U600. Heeft iemand ervaring met deze combi? Ik denk eigenlijk dat het wel werkt, maar heb toch graag bevestiging. Overigens heb ik zakelijk de Nokia 6300, en als ik goed gelezen heb staat daar een craddle voor in de planning, dus die zal wel werken. Anyway, ik hoor graag één of meer ervaringen met de combi BT carkit en Samsung SGH-U600.

Alvast bedankt.

Peter

Ik verwacht dat het gaat werken, maar kan het niet bevestigen voor je. Wel wil ik je aangeven dat ik de cradle heel weinig gebruik, ik heb een nokia 6021 zakelijk en een e65 prive en de cradle is alleen voor de 6021. Maar meestal laat ik ze gewoon thuis op via een oplader en werk ik met BT. Denk er dus goed overna voordat je de cradle besteld, kost toch weer ruim 100 euro.

Hoi Roland,

die craddle heb ik inderdaad niet besteld en was ik ook niet van plan. Ik las alleen ergens dat je telefoon over een zgn. "SIM Access Profile" moet beschikken, en ik kan dat voor de samsung (en de nokia overigens ook) nergens terugvinden of die dat hebben. Ik ga ervan uit dat het wel werkt, maar een bevestiging zal wel zo prettig zijn.

De craddle heb ik dus niet besteld. Ik koop wel voor 7 euro (ofzo) een universele houder en voor nog eens dat bedrag een autolader... Ben ik er ook en stukken voordeliger dan de craddle van Skoda

Groet,
Peter

dejos

Nieuw lid
Dan ga ik daar op vertrouwen en over een week of 5 weet ik het zeker :)

Groet,

Peter

Mijn O2 Combi DSG is binnen bij de dealer, en heb toevallig identiek dezelfde gsm alsook de bestelde bluetooth-optie af fabriek.

Van het ogenblik dat ik mijn nummerplaat heb van de leasing-maatschappij kan ik het uitproberen of een SGH-U600 samenwerkt met de bluetooth-carkit van Skoda.

Heb tevens als 2e gsm een nokia 6300 (wel heel toevallig), zal hem ook eens uitproberen of het werkt...

Ik hoop morgen, ten laatste vrijdag EINDELIJK mijn nummerplaten te hebben.

Tegen dit weekend moet ik het je normaal kunnen vertellen of het werkt ;)

Octavia_II

Actief lid
Heren (en dames natuurlijk),

ook een HTC TyTN II werkt perfekt icm de (af fabriek) Skoda Bluetooth carkit. Bellen, gebeld worden telefoon book, last calls etc.

Mvg.

Charlie

dejos

Nieuw lid
Heb sinds vorige donderdag mijn nieuwe O2 combi DSG... Rijdt als een droom!

Wat betreft de carkit:

Samsung SGH-U600 werkt perfect samen met de originele bluetooth-carkit af fabriek. Zowel het verbinden gebeurt vlekkeloos, alsook de telefoonboek die wordt opgeladen vanuit je gsm.

1 ding heb ik gemerkt dat niet werkte, dat was de lijst met ontvangen oproepen, gekozen nummers, en gemiste oproepen. Maar mij kan dat eerlijk gezegd weinig schelen!

Nokia 6300 zal ik vanavond proberen (heb intussen dat toestel verkocht aan een kameraad van mij)...

Ben super happy met mijn nieuwe O2 combi, had me geen betere keuze kunnen maken!!!

Bovenaan Onderaan