Yep dat is te doen maar je ontkomt er dan niet aan om een paar gaatjes te boren in het bovenste plaatje van de af fabriek houder.Iemand de mda vario serie al geprobeerd?
En is er op die houder die er standaard inzit als je BT erbij neemt, een andere houder te monteren? bijv een Brodit.
Waarom zou het systeem niet zonder houder werken, aangezien het systeem via Bluetooth werkt. Heb op dit moment een Octavia II met de Columbus en BT-interface zonder houder. Het werkt fantastisch heb geen problemen met bellen.Iemand ervaring met een nokia 6300? Is hier een originele houder voor? Houder wordt af fabriek gemonteerd omdat ik anders vlgs de verkoper niet met stuur en maxidot zou kunnen telefoneren.
Van de week een mailtje van Paragon gekregen.
"Dear Mr. ....,
thank you for your inquiry.
Our company developes cradles for the Skoda factory preperations in order of Skoda and they ordered cradles for the:
Nokia 6020, 6021, 6110, 6151, 6230, 6230i, 6233, 6234, 6280, 6288, E50, E60
These cradles are planned:
Nokia (3109 classic), (3110 classic), (6300), (E51).
The phone accessorie adapters are original Skoda equipment, which could only be bought at your local Skoda dealer. Therefore only Skoda knows, if and when new adaptors are created. For binding information please contact your local Skoda dealer directly.
Mit freundlichen Grüßen - Best regards
paragon fidelity GmbH
Erika Holzberger
Hotline "
Dus de 6300 houder komt eraan, hou er rekening mee dat deze wel € 185,00 kan gaan ksoten.
Dan ga ik daar op vertrouwen en over een week of 5 weet ik het zeker
Groet,
Peter