Als het de Octavia Combi zou worden, was de Elegance Businessline het meeste aansprekende (en nog wat meer) qua wensen.
De alu lijsten en dakrails i.c.m. Sunset (zonder zou ik niet nemen) is top, rondom parkeersensoren, de Columbus met Canton (wil niet anders meer), stoelverwarming al een aantal keer gebruikt. Betaalbare opties, zoals 18" (hiervoor had ik 20" als zomerset...), metallic lak e.d.
Die spotjes boven de console en voetenverlichting zijn echt geweldig!
De harddisc gebruik ik niet, parkeren... moet ik eens uittesten (staat nu dik 14.000 km op de teller), 230V is een uitkomst (als er een 12V had gezeten, was het ook prima geweest), hendeltjes voor de achterbank was ik eigenlijk al gewend. Kinderzitje zooi op de rechterstoel... wat móet ik er mee... Net als dat iPod ding, heb liever een USB aansluiting.
Maar goed... i.v.m. levertijd en snel oplopende kms van de Outlander kon ik heel snel in een verse demo in de gewenste uitvoering en kleur stappen.
Wat meer gadgets, sommige bruikbaar, andere heb ik niets aan.
Een ABL opperde een dealer, maar daar kon geen bixenon op en dat was gewoon een voorwaarde om te hebben (of LED op de SEAT), zeker nu we in een lekkere donkere omgeving wonen.
Als ik nu weer zou kiezen, zou ik bijna dezelfde nemen (een paar onzinnige dingen laten vallen en het Dynamic pakket heel snel aanvinken!).
Bijzonder fijne auto, zuinig als het moet en dikke duw als het nodig is.