Welke velgen heb jij onder je Fabia-2 liggen??

djmshell

Senior Member
@ Hetzer: Ziet er wederom weer netjes uit hoor. :ot:Vorige week eindelijk mijn instaplijsten er in geplakt. Ze wilde ze voor 60 euro wel voor me monteren. .... nou geef maar mee voor 60 euro PLAK ik ze zelf wel. ;)

Ron467

Actief lid
De zon begint te schijnen, dus mezelf eens verwend met nieuwe velgen. nieuwe velgen 015.jpg velgen 006.jpg De "oude" 16" zomervelgen worden voor de volgende winter.De huidige 15" winter LM gaan voor een zachte prijs weg.

Noord26

Forumguru
Tenminste niet bespaard op de sloffen die er om liggen! Strakke velgen. 195/45R16? Hoogendoornwheels?

Hmm.. Rial Lugano's - gokje?

AvB

Senior Member
Met de 'originele' Gigaro's is ook niets mis mee...

Skoda RS.jpg In de Zomer

5.jpg In de Winter

Ron467

Actief lid
Tenminste niet bespaard op de sloffen die er om liggen! Strakke velgen. 195/45R16? Hoogendoornwheels?

Hmm.. Rial Lugano's - gokje?

bijna goed...inderdaad de Rial Lugano BP, maar de maat is 205/45 R16 conti premium contact 2 (zaten al even onder wat nu mijn wintervelgen gaan worden).
En ind. hoogendoornweels, is te lezen op zijn waanzinnig mooie T5.

en @ AVB: wat er tussen jouw velgen zit is ook kwijl, kwijl :xyxthumbs:

Ron467

Actief lid
Mijn zoon met zijn Iphone app......
gewoon jaloers.

[video=youtube_share;WrFAkxQ0nRc]http://youtu.be/WrFAkxQ0nRc[/video]

Hetzer

Forumguru
@Ron,

Ziet er beter uit deze velgen!!, heb je ze bij Hoogendoorn in Zuidland gehaald, zij zitten naast Tec-motors , de motor zaak van mijn zwager ;)

Ron467

Actief lid
Jawel!

is Andre je zwager?
Ja ook bij Tec-motors ben ik af en toe te vinden. Mijn BMW is bij leen in goede handen.:aangenaam:

Hetzer

Forumguru
Dan mis je de jongste telg.
Renzo de zoon van leen, zit ook voor een derde in de zaak -:), dat is mijn zwager
Andre heeft ook mooie velgjes onder zijn Rocco.

Ron467

Actief lid
Oké, ik wist de constructie niet.
Kon het leeftijd verschil met jou al niet zo goed plaatsen :ahum:

Ik ga voor zo's setje en dan ook de auot gelijk voorzien van schroefset. Ofterwijl laag breed en duitse stijl!!. Voor 7.5j achter 9 j 16 inch met 205/45R16 banden
GroteFoto-6CFCHRNY.jpg

Bovenaan Onderaan