Ron467
Actief lid
over de optisch donker bumpers.
Kijk maar eens door de lens van een digitale camers, dan ogen de bumpers ook iets donkerder dan met het blote oog. Overigens geen idee hoe dat kan :crazy:
zo wel iets te maken hebben met het refelcteren van het zonlicht.
ook even off topic: mogelijk heeft de digitale camera een gepolariseerde lens? Heel veel schermpjes van navigatie systemen enzo hebben dat ook. Kijk daar maar eens naar met een polaroid (of duurder merk zonnebril met gepolariseerde glazen) en kantel je bril dan eens......
Polarisatie heeft dat effect dus, vandaar dat het meer diepgang en beter in water kijken oplevert en mogelijk ook kleurverschil van verschillende oppervlakten.
on topic: ik heb er nu deze 15" onder liggen met de winterbanden. (had ik aangschaft bij mijn vorige fabia, niet super mooi, maar al veel beter dan staal). De huidige fabia is (ook) afgeleverd met de 16" elba´s, waar mee ik ca 1700 km mee gereden heb.
Wat me wel opviel bij het wisselen is dat de Elba´s zo veel zwaarder zijn! :biggthumpdown: evt. dus te koop voor redelijke prijs :winkie: (met bijna nieuwe zomerbanden)
En Hetzer heeft het ook al een paar keer gehad over de wielmoerkapjes. Ook heeft er elders al iemand geklaagd over beschadigde kapjes.
Ik heb ze nog van mijn vorige fabia liggen (kwam ik achter toen de wielen weer gewisseld werden, blijkbaar nooit terug geplaatst en/of gemist) en nu ook van de huidige fabia. Als iemand ze graag heeft....... kom maar halen.