ik denk dat deze lijst ook niet helemaal compleet is. Op www.steekmaat.nl kom ik ook andere maten tegen. Maar toch bedankt.
Ik heb ook alleen de 1.2 ltr. gekopieerd.........ik denk dat deze lijst ook niet helemaal compleet is. Op www.steekmaat.nl kom ik ook andere maten tegen. Maar toch bedankt.
weet iemand of 195/65-15 met ET38 / 5x100 onder de greenline past?
Nee. Dan sleept de rubber tegen de achterkant van de links achter-wielkast.
Ook alleen maar links achter. Daar zit er een uitstulping in de wielkast die er rechts achter niet zit.
Dan heb je toch nog een betere wegligging cq weggedrag dan zonder kettingen, ook al is je auto voorwielaangedreven, heb ik gelezen hier ergens hoor. Geen ervaring.
welke dealer was dat?ik trap gelijk af,
Mijn auto heb ik laten leveren met de 6,5J 16 inch atria velg, maar deze gaan er nu onder vandaan en komen er pas in de winter weer onder terug met een winterband.
Ik wil namelijk ook in de winter gewoon op lichtmetaal blijven rijden
Mijn huidige ContiSportSontacts-3, laat ik nu op een setje 7J 16 inch ABT Z-velgen monteren, deze kon ik hagelnieuw en voor een prikkie in het buitenland op de kop tikken.
dus binnenkort , liggen onderstaande ABT velgen op mijn Fabia Combi
weet iemand of 195/65-15 met ET38 / 5x100 onder de greenline past?
Nee. Dan sleept de rubber tegen de achterkant van de links achter-wielkast.
Ook alleen maar links achter. Daar zit er een uitstulping in de wielkast die er rechts achter niet zit.
Zelf uitgeprobeerd een paar weken geleden.
Toch maar 195/55-15 winterbanden genomen.
Over de velgen (ET38 / 5x100) spreek ik me niet uit.
Nu heeft mijn schoonvader op zijn Fabia combi 185-60-r15 winterbanden er op laten zetten heeft die dan ook een probleem met de sneeuwketing
Loos alarm ik heb het gevonden blz 156
gr
Waarom zou je nu sneeuwkettingen om je achterwiellen willen leggen ?
(tenzij je een achterwiel aangedreven fabia hebt natuurlijk:smiley29
Alleen is het dan zo jammer als dat op een smalle weg, met ook nog tegenliggers gebeurt. Want dan kan er geen mens meer door. Vaak ook nog met de handleiding in de hand. Dan ben je als mede weggebruiker zo uitgelachen. 30 minuten worden dan al snel 3 uur.Ach wie echt een paar extra (nutteloze) kettingen wil omleggen in meestal minder lekkere omstandigheden, gaat z´n godelijke gang. (maar niet verbaasd kijken als je door andere weggebruikers uitgelachen wordt:smirk