Welke velgen heb jij onder je Fabia-2 liggen??

Noord26

Forumguru
Ik merk zelf al verschil tussen 14" winterbanden (ook UltrGrip 8) en de 15" standaard Antares. Dus dat ga je zeker merken!

Hetzer

Forumguru
naast mijn huidige 16 inch Rial blackchrome velgen heb ik nu een setje 15 blackchrome velgen van alutec besteld, voor mijn winterbandjes.

2s9p3ma.jpg

Na een paar maanden afgelopen winter met het staal te hebben gereden ben ik daar toch wel weer op uit gekeken ;)

Mijn Fab heeft als zomervelgen 16 inch Skoda Atria's (voor Dunlop SP Sport & achter Bridgestone Turenza's er300):

attachment.php

En sinds deze winter (met dank aan Rudy) 14 inch Skoda Atik's (met Bridgestone Blizzak LM-30)

attachment.php

Hetzer

Forumguru
Zo, de wintervelgen+banden liggen er inmiddels op, ik blijf in de zelfde stijl als zomers ;)
De 5 spaaks zijn iets beter te onderhouden dan de 9 spaaks, en een stuk mooier dan de zwarte stalen velgen van afgelopen winter.
Ook in deze velgen passen weer de originele dopjes voor over de bouten

mlnwgw.jpg
23mu54n.jpg
2a81cv9.jpg

AvB

Senior Member
Op mijn Fabia RS (Race Blue + Black Pack) - die volgende week gemaakt wordt - komen de 'originele' 17" Gigaro's:

Fabia Race Blue + Black Pack.jpg Gigaro zwart.jpg

De zomerbanden - natuurlijk ook op Gigaro's, maar dan de chroom/antraciet uitvoering - kunnen er dus meteen af, als ie afgeleverd wordt.

Hetzer

Forumguru
dus de winter op de zwarte Gigaro's en de zomer op de Chrome Gigaro's,??, mooi combi !!!!!!!!!!!

djmshell

Senior Member
Gisteren wielen wissel gedaan. GIGARO met Pirelli P zero nero eraf. ANTARES met Vredestein snowtrac 3 erop.

Eerste indruk iets zuiniger en iets stillere auto ( na rit 300 km)

Hetzer

Forumguru
Mooie velgen, ik zag zo'n zwarte combi met zwarte velgen vandaag bij de brug bij Krimpen, ik ga ervan uit dat jij dat was ??!!

jan49

Actief lid
Ik heb ze gekocht bij Velgenwereld de velg is van Black ice de banden zijn van Dunlop 185/60/tr15 sp winter response XL

Gr. Jan

Bovenaan Onderaan