Welkoms 3d verlichting deuren inbouwen

machlo

Forumguru
@bobbl.......vanaf post 75 praat men over het "nieuwe" logo. Vlg mij praten we dan toch over de chrome versie? Tot nu toe is alles nog groen...:greedy:

eeneen

Lid
De versie met de losse draadjes...zit alleen niet echt heel stevig vastgeklikt moet ik zeggen. Morgen met daglicht eens kijken wat we daar aan kunnen doen

Pendragon

Donateur
Bij mij zit er ook een beetje beweging in, maar valt er echt niet uit hoor en trillen doet het ook niet. Het klemmen zit net ietsjes anders.

eeneen

Lid
Eruitvallen doen ze zeker niet. Morgen de andere drie deuren ook even doen. Dan weer zoeken naar het volgende wat we gaan doen met de Sup :pieker:

• Leuk
Waarderingen: CDK

kansberg

Forumguru
@eeneen : Heel mooi! Kun je de bundel nog 'zoomen' zodat de afbeelding kleiner en scherper wordt? Die van mij is nl. veel groter en 'vager.'

kansberg

Forumguru
@eeneen : Ja, dat bedoel ik. Mijn logo word veel groter geprojecteerd maar daarmee ook vager. Heb gekeken of ik de bundel kon stellen, maar die mogelijkheid is er niet.

kansberg

Forumguru
@eeneen : Ik zie denk ik al dat jij de versie hebt met compleet met waarschuwingslamp. Ik heb losse 'projectorlampjes.' Wellicht zit daar het verschil in.

kansberg

Forumguru
Tsja, ach ik doe het er maar mee. Vandaag was een collega zo enthousiast dat hij ze ook besteld heeft voor zijn Jag. Eerst vond hij het 'kitsch' maar nu vond hij het 'kunst.' :jaja:

kansberg

Forumguru
@EdK : Scherp :D, maar hij heeft ze uiteraard met Jaguar logo besteld. Hij is wel heel enthousiast over m'n Superb overigens, maar het kan niet wedijveren met zijn Jag uiteraard, tot dat je achterin gaat zitten. Hij heeft een XJ SWB (wel veel mooier dan een LWB) en daar zit ik met mijn 1,73 mtr. zelfs niet al te ruim achterin. Maar wel omgeven door luxe. Daarom zit ik in de Sup altijd voorin ;)

Bovenaan Onderaan