Genoeg onderhandelingsruimte....
Onderhandelingsruimte of niet, ik begin er gewoon niet aan. Alleen als het helemaal niet anders meer kan, maar dan is er waarschijnlijk al een goed en veel beter alternatief voor die groene maffia producten. Want elektrisch rijden in de huidige vorm is niets meer dan luchtfietserij! Zeker als je ziet dat onlangs op tv een test met e-cars uitwijst dat de werkelijke actieradius van zo goed als al die groene auto's bedroevend klein is.
Wat mij ook tegenstaat, is dat er door de voorstanders toch bagatelliserend wordt gedaan over het probleem wat onherroepelijk gaat komen, namelijk, een onoverzienbare berg accu's die gerecycled moeten worden. En dan kom je op een ander punt: vanaf de productie tot schroothoop vervuild een elektrische auto zo goed als niets minder dan zijn benzine broer. Alleen tijdens het rijden is hij schoner.
Net terug van een trip door het land van onze oosterburen: heerlijk, ontspannen vele km met behoorlijk hoge kruissnelheden achterelkaar, zonder zorgen of je het wel haalt met je accucapaciteit.
En als ik mij niet vergis, kun je met een e-uitvoering niet harder dan zo'n 130 km/h(?). Dat is al helemaal niks op die autobahn.