Wie heeft de Karoq besteld en wat is je uitvoering?

cali05

Forumguru
Zoals een paar bijdrages terug beschreven, ben ik nog aan het nadenken. Belangrijk punt is het verschil tussen de lengte van de zitting in de Ambition en Style uitvoering. Voorheen was er ook verschil in de stoelen bij de O3 in de Elegance en Ambition. In de configurator zie je ook dat de zitting verschilt, maar is er ook écht verschil in de lengte van de zitting? Ik ben benieuwd of iemand een antwoord voor me heeft.

cali05

Forumguru
....Hoe vond jij het verschil in beenruimte op de 2e zitrij met de varioflex t.o.v. een vaste bank?
Die is inderdaad wat minder maar we rijden de auto vooral met z'n tweeën of alleen. Dan is de variabiliteit van de Varioflex handig. Bijvoorbeeld doordat je tijdens vakanties de kofferruimte kunt vergroten door de achterbak naar voren te schuiven of er één stoel uit te halen.

CDK

Forumguru
Gefeliciteerd @cali05, als ik je berichten zo lees, dan heb je een verstandige keuze gemaakt. Voor nu veel voorpret en voor de toekomst veel rijplezier toegewenst!

leon-cupra

Forumguru
De Karoqs vliegen blijkbaar als zoete broodjes over de toonbank:)
De Skoda verkopers gaan weer een mooi jaar tegemoet na de het succes van de kodiaq

Laatst bewerkt:

Rocket013

Nieuw lid
Deze week besteld (Lease):

Style Business 1.5 DSG, Lava Blue.
- 18" Braga
- Panoramadak, Sunset, Zichtpakket, Travel pakket Pro
- Virtual pedal, wegklapbare trekhaak
- Drive mode select, Stuurwielverwarming + schakelpedals.

Over de levertijd zitten de dealer en de leasemaatschappij niet helemaal op een lijn.
Begin April zegt de ene, eind Juni zegt de andere. Hoop uiteraard begin april....

Wollie

Lid
Ik heb vorige week mijn lease Karoq besteld, eigenlijk wel weer luxe hoor.

Na weken langer wachten op de prijzen dan eerder aangegeven door Skoda duurde het vervolgens weer even voordat de lease maatschappij die had verwerkt op de lease site. Eerlijk gezegd vielen de lease prijzen mij best wel tegen voor een auto die vermoedelijk een lage afschrijving zal kennen, ook vanwege het feit dat het SUV segment erg populair is.
Maar goed, ik heb er op 29 december jl. kort in kunnen rijden en eigenlijk vond ik het sowieso al een mooie en praktische auto als opvolger van mijn huidige Golf Sportsvan.

Omdat ik nu in mijn Golf de 150 pk 1.4 TSI met DSG gewend ben heb ik voor de 1.5 TSI gekozen, ook weer met DSG.

Het wordt een witte 1.5 TSI DSG Style met een aantal opties:
  • Amundsen navigatie
  • Sunset
  • ACC
  • Achteruitrijcamera
  • Uitklapbare trekhaak
  • Verwarmbare voorstoelen
  • Triton LM-velgen
De Style business viel buiten het budget. Door de lagere korting op business modellen ligt de lease prijs een stuk hoger. En ik vond de Style uitvoering wel aantrekkelijk met keyless entry, LED koplampen en een mooier afgewerkt interieur met volgens mij ook andere stoelen dan in de Ambition.

De auto is vorige week besteld (8 januari) en de opgegeven leverdatum is week 19. Ik ben benieuwd.

Gewoonmich70

Nieuw lid
Heb de vorige week mijn lease Karoq besteld. Levering waarschijnlijk eind Maart begin April.
Het is geworden de Style Business 1.6TDI met DSG.
  • Steel grey
  • Braga 18” velgen
  • Sunset
  • Panorama dak
  • Wegklapbare trekhaak
  • Elektrisch te open achterklep
  • Travel assist
  • ACC

Laatst bewerkt:

robmcroy

Nieuw lid
Heb gisteren mijn bestelbon van mijn nieuwe Skoda (de 3de al op rij) getekend.

KAROQ Style 1,5TSI110KW 7 speed automat in Moon White uitvoering en zwart leer voor de zetels.
Elektrische sluiting kofferdeksel
Adaptive Cuise Control, FRONT ASSIST, PARK ASSIST, Panoramisch open dak,Varioflex systeem, Canton Sound System, Pack Style GPS,Pack Style Safety, Emergency Call System, Driver alert, Lane Assist, Travel Assist, getinte ruiten en een Columbus

Levering binnen 2 weken.

Volvo V40

Nieuw lid
Beste lezers, Karoq aangekocht 1.5 ACT DSG Style, Packs Comfort, Safety en GPS , Columbus navigatie; Varioflex. Lava Blue, stoelen leder/stof; zie foto.+ Canton Sound; Ooit een Felicia gehad; na vergelijken telkens Karoq in ’t voordeel. Lev.eind juni, België

cali05

Forumguru
Zojuist een Karoq besteld en daarmee weer volwaardig lid van dit forum.
Style Business 1.0 DSG, Steel grey met een aantal opties waaronder adaptieve cruisecontrol en varioflex achterbank. Levering eind maart/begin april wordt gezegd. Ik wacht het af.
Update Voorlopig productie in week 12, levering in week 14.

Bovenaan Onderaan