Wie heeft de mooiste Octavia II?

JeroenvdBerg

Nieuw lid
Ik ben benieuwd wie van jullie beweert de allermooiste combinatie van kleur, velgen en mooie extra's (uitlaatsierstuk, spoiler, etc.) te hebben op zijn Octavia II. Hierbij laat ik de RS even buiten beschouwing.

Dit kun je uiteraard alleen bewijzen door foto's te plaatsen!

Dutch4x4

Senior Member
Discriminatie!

Die arme RS-rijders zijn toch geen tweederangsburgers? /forum/images/graemlins/grin.gif

Erikje

Actief lid
Ik natuurlijk /forum/images/graemlins/24.gif

Bijlagen

• 28029-collage O2 Erikje.JPG
    28029-collage O2 Erikje.JPG
    81,4 KB · Weergaven: 63

JeroenvdBerg

Nieuw lid
Tja, ik denk dat de meeste mensen het met me eens zijn als ik zeg dat de RS de mooiste O2 is. Vandaar dat ik 'm in dit onderwerp even niet meeneem.

Erikje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: JeroenvdBerg</font><hr />

Ziet er inderdaad goed uit! Ik vind dat uitlaatsierstuk wel een mooi detail, ik denk dat ik daar ook voor ga.

[/ QUOTE ]

moet je doen, kost ook maar 65 euro dacht ik

Frankie

Actief lid
IK !!!!! /forum/images/graemlins/smile.gif nu ligt ie wel zielig t hele weekend bij de dealer met de cilinderkop eraf /forum/images/graemlins/frown.gif

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

Ik heb in ieder geval de mooiste RS niet /forum/images/graemlins/24.gif

[/ QUOTE ]

Ik ook niet /forum/images/graemlins/grin.gif

Erikje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mich</font><hr />

He Erikje,

Heb jij dat LCD dakscherm zelf ingebouwd?

[/ QUOTE ]

Mich, absoluut niet, ik heb alles laten inbouwen, tov de totale kosten van de apparatuur zijn de inbouwkosten laag. En het gebeurt professtioneel. Moet ook wel, anders heb je veel kans op storingen. Daarnaast zijn alle problemen voor rekening van de inbouwer, en dat kwam goed uit want het plastic van de meters is kapot. Wordt gratis gemaakt.,

</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

Ik heb in ieder geval de mooiste RS niet /forum/images/graemlins/24.gif

[/ QUOTE ]

Ik ook niet /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

ikke wel sinds gisteren /forum/images/graemlins/471.gif
straks weer fijn een stukje rijden!! /forum/images/graemlins/grin.gif

op komst:
foto's rs, incl. inbouw carkit en avic-x1r.

eerst nog even een stukje rijden/genieten !!! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

MMM

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Erikje</font><hr />

Ziet er inderdaad goed uit! Ik vind dat uitlaatsierstuk wel een mooi detail, ik denk dat ik daar ook voor ga.

[/ QUOTE ]

moet je doen, kost ook maar 65 euro dacht ik

[/ QUOTE ]

65 Euri bij de dealer. Ben je een beetje handig met een haakse slijper? ...

http://www-shop.holland-java.nl/?action=show_detail&amp;art_id=7512

... dan ben je net als ik voor minder dan de helft klaar!

Henny

Actief lid

Ik ben benieuwd wie van jullie beweert de allermooiste combinatie van kleur, velgen en mooie extra's (uitlaatsierstuk, spoiler, etc.) te hebben op zijn Octavia II.

[/ QUOTE ]
Leuk maar eindeloos lijkt me. Heel subjectief. Ik zie veel mooie Octavia's, maar heb zelf heel bewust gekozen, dus voor wat ik de mooiste combinatie vind (wel binnen budget inderdaad). Maar Storm blue met ivory (duo bij mij) van binnen en Vega velgen vind ik niet te kloppen. De rode en zilveren en groene zijn ook mooi. Maar zwart b.v. vind ik weer totaal zonde van het model (bij alle auto's overigens) en velen vinden dat het mooist. Cayenne orange van de O1 vond ik nog spetterender.
Alleen qua accesoires binnenin is die van Erikje niet te kloppen lijkt me. Een magnetron ontbreekt volgens mij alleen nog ...

Erikje

Actief lid
Henny, precies, maar ja, ik ben geen vrachtwagenchauffeur (no offense), en ik houd van verse dingen /forum/images/graemlins/winkie.gif

Ik vind zwart juist de beste kleur voor de O2, mijn vorige A4 zou ik dan weer nooit in het zwart nemen. Raar, maar waar. Subjectief, inderdaad. Ben nu zelfs aan het overwegen om de velgen zwart te maken...

ja dat zag ik gisteren een mooie zwarte V50 met zwarte velgen, vond het er erg goed uitzien. Maar ik vind de V50 ook een mooie auto...vanwege de ruimte van de Skoda ben ik overstag gegaan en de DSG versnellingsbak....

Bovenaan Onderaan