Wie heeft de mooiste Octavia II?

Origineel zat er inderdaad een alukleurige in, met stream-radio. Maar als de stream eruit haalt past er niet zomaar een 2 din inbouwsetje in voor in mijn geval de avic x1r. Daarom is ook het front vervangen ...

richyk

Actief lid
Radiofront van een Stream is ook anders als van de Nexus en die laatste heb je dus nodig om een dubbeldinconsole te plaatsen...

hornet

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

Je dealer heeft misschien niet goed gezocht /forum/images/graemlins/wink.gif Dit is het artikelnummer: 1Z0 858 069Q

[/ QUOTE ]
Weet jij misschien wat deze moet kosten. ik kreeg vandaag namelijk een prijs door van bijna 58 euro. Vind ik toch best veel voor een stukje plastic. /forum/images/graemlins/confused.gif

Mistraller

Senior Member
Ik vind dat de mijne er ook wel mag wezen anders...

Bijlagen

• 29204-skoda_ano.JPG
    29204-skoda_ano.JPG
    69,2 KB · Weergaven: 49

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: hornet</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

Je dealer heeft misschien niet goed gezocht /forum/images/graemlins/wink.gif Dit is het artikelnummer: 1Z0 858 069Q

[/ QUOTE ]
Weet jij misschien wat deze moet kosten. ik kreeg vandaag namelijk een prijs door van bijna 58 euro. Vind ik toch best veel voor een stukje plastic. /forum/images/graemlins/confused.gif

[/ QUOTE ]

Wat ie van de RS kost weet ik niet, maar de zwarte uitvoering kost afhankelijk van je dealer tussen de 9 en 15 euro.....

Ik heb ook zo'n ding besteld voor m'n MFD2/Nexus zonder te vragen wat het moet kosten dus je hoort het wel als ik m'n auto heb.

Bovenaan Onderaan