ergees
Lid
goedenmorgen allemaal,
Sinds kort heb ik een Skoda Octavia 1.9 TDI uit 2009.
Een werkelijk hele fijne auto, met alleen een groot minpuntje wat de meeste skodarijders wel bekend is denk ik.
Omdat ik regelmatig met een volgeladen auto en volle 1350 kg aanhanger rijdt,hangt de auto erg ver door in de achterveren .Ik ken dat probleem van mijn vorige auto een ford focus combi, maar daar raakte ik maar zelden een verkeersdrempel mee, hoewel het achteroverhangen ook duidelijk zichtbaar was.
Mijn plan is om hulpveren te plaatsen omdat dat relatief makkelijk en goedkoop is.
Ik heb de keuze uit:
Mad veren geven 35% extra steun
Carsupport standaard veren,geven 30 % extra steun
Carsupport HD veren, geven 50 % extra steun.
Wie heeft hier ervaring mee, in de soortgelijke situatie en omstandigheden waarmee ik rij?
Auto met ongeveer 400 kg beladen en kogeldruk rond 70 kg.
Ik stel jullie reaktie erg op prijs
Vast bedankt
Ruud
Sinds kort heb ik een Skoda Octavia 1.9 TDI uit 2009.
Een werkelijk hele fijne auto, met alleen een groot minpuntje wat de meeste skodarijders wel bekend is denk ik.
Omdat ik regelmatig met een volgeladen auto en volle 1350 kg aanhanger rijdt,hangt de auto erg ver door in de achterveren .Ik ken dat probleem van mijn vorige auto een ford focus combi, maar daar raakte ik maar zelden een verkeersdrempel mee, hoewel het achteroverhangen ook duidelijk zichtbaar was.
Mijn plan is om hulpveren te plaatsen omdat dat relatief makkelijk en goedkoop is.
Ik heb de keuze uit:
Mad veren geven 35% extra steun
Carsupport standaard veren,geven 30 % extra steun
Carsupport HD veren, geven 50 % extra steun.
Wie heeft hier ervaring mee, in de soortgelijke situatie en omstandigheden waarmee ik rij?
Auto met ongeveer 400 kg beladen en kogeldruk rond 70 kg.
Ik stel jullie reaktie erg op prijs
Vast bedankt
Ruud