@Corné, je hebt gelijk maar het moet mogelijk zijn de maximum snelheid te rijden, ook over drempels tenzij:
het verkeer het niet toelaat,weersomstandigheden te slecht zijn,er een blauw bord staat met een adviessnelheid,je auto (ver)laag(d) is of de wegbeheerder erg optimistisch was over de mogelijkheden.
En hier in de buurt heb ik zat drempels die bij aanleg prima waren maar doordat de wegen voor en na de drempel verzakken wordt de heuvel een berg en wordt je gelanceerd.
Ik denk zelfs dat je als schade zou rijden als je op onbekend terrein bent nog redelijke kans op schadevergoeding kan maken.(als je een hoop bureaucratie voor lief neemt en geduld hebt)
En een drempel is altijd maar een lapmiddel, als ik met mijn GTI allang met mijn kop bulten in het dak heb gemaakt kan ik met mijn 2CV met gemak de snelheid verdubbelen.
Hulpdiensten zijn er ook niet geheel gecharmeerd van overigens.
Maarrrrrrr, het ging om hulpveren en ik heb mijn MAD-hulpveren met veel plezier onder mijn auto.
Rijhoogte is goed en wegligging zelfs verbetert.
En zo hoog op de poten ziet er niet fantastisch uit maar zo overbeladen ook niet!(terwijl er misschien maar 4 personen inzitten)