Falcon
Donateur
@Terranova: Voor dat geld zou ik toch eerder overwegen om via bijv. @Antera een eibach-setje te laten monteren. Daar heb je ook zonder belasting veel profijt van!
Misschien langer werk aan jouw Octavia dan aan mijn FIIC?Nee? Dan is het voorstel wat ik heb gekregen nog steeds 70 euro duurder dan 279,20.
Ik wel en ik laat al jaren mijn auto's verlagen voor betere looks, betere wegligging, maar zeker ook voor beter rijden met de caravan, oke de auto wordt lager, maar de kont zakt ook veel minder in doordat de veren stugger zijn, heb nooit problemen met het raken van "de grond"@ Havana, heb jij ook een trekhaak?
Jazeker. In het begin een paar x de onderkant geraakt, maar dat bleek de stekker te zijn. Dus die heb ik wat hoger gezet en probleem opgelost.@ Havana, heb jij ook een trekhaak?
Voor diegene met interesse de montage handleiding van MAD
Klopt echter ben ik niet voorzien van die luxe en heb after xenon. Thanks voor de aanvulling.Er staat alleen niets in over de regelstang van de hoogte sensor (bij xenon verlichting), andere handleiding vermeld dat deze ook losgemaakt dient te worden.