@Rosinfield en
@MarcoO2 wellicht is de verwoording van
@Altos niet zo vriendelijk geformuleerd maar kan het wel snappen dat als je de hele tijd de mening van een ander afdoet alsof die er niet toe doet en dat het onzin is is ook onbeschaafd.
dit is een forum en daar mag geloof ik iedereen een mening hebben en je hoeft het zeker niet met elkaar eens te zijn.
Ben het in zo verre met hem eens dat het echt ongehoord is om een 3 pitter te geven als je een 4 hebt besteld laat staan dat je daar je klant niet eens van op de hoogte zou stellen dan zouden ze aan mij ook de verkeerde hebben ongeacht de topkwaliteit en het verbruik ed.
Het gaat om het hele plaatje. Je komt bij die dealer en hij verkoopt je die magische onverwoestbare zuinige 1.2 tsi je bestelt hem betaalt hem en doodleuk opbellen ja het word wat beters een 1.0 3 vilinder nog beter toch....
Het is gewoon de grote jongens die dr normale man belazeren op die manier. Het gaat niet om 2 knikkers. De TsS heeft nog nooit in die motorisering gereden en moet dan maar ja zeggen? Daarna vraagt die om advies van het forum en dat loopt schijnbaar ook uitern en dat mag daar is het een forum voor.
Laten we het gezellig houden.
en
@MarcoO2 als ze je over dit soort dingen niet zouden informeren van tevoren onder het mom van "kleine" noodzakelijke wijziging zou ik het nog wel eens willen zien bij een rechter. Dat gaat echt zo maar niet.