Nou dat klinkt niet fijn!
Zelfs gevaarlijk. Nu de temperatuur heel langzaam richting 8 graden gaat laat ik ze ook maar monteren. Hopelijk dat het geen zwabberbak wordt, mijn Octavia! Mag ook hopen dat ie dan meer grip heeft op nat/blubber dan dat ik met de zomerbanden had, anders heeft het toch geen enkele zin?
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Van_307_naar_O2</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />
En bevallen de kLebers?
[/ QUOTE ]
Had bij eerdere auto's geen ervaring met winterbanden en heb dus geen vergelijk.
Voel wel verschil met zomerband:
* weinig tractie in bochten (zelfs bij droog weer).
* bij nat helemaal voorzichtig rijden; met name op snelweg 'voelt' het gevaarlijk. Hebt dan gevoel dat je veel afstand moet houden. Zou niet graag paniekstop maken...
[/ QUOTE ]
Zelfs gevaarlijk. Nu de temperatuur heel langzaam richting 8 graden gaat laat ik ze ook maar monteren. Hopelijk dat het geen zwabberbak wordt, mijn Octavia! Mag ook hopen dat ie dan meer grip heeft op nat/blubber dan dat ik met de zomerbanden had, anders heeft het toch geen enkele zin?
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Van_307_naar_O2</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />
En bevallen de kLebers?
[/ QUOTE ]
Had bij eerdere auto's geen ervaring met winterbanden en heb dus geen vergelijk.
Voel wel verschil met zomerband:
* weinig tractie in bochten (zelfs bij droog weer).
* bij nat helemaal voorzichtig rijden; met name op snelweg 'voelt' het gevaarlijk. Hebt dan gevoel dat je veel afstand moet houden. Zou niet graag paniekstop maken...
[/ QUOTE ]