Havana
Forumguru
Dat is niet gezegd. Men heeft alleen gezegd dat de afspraken met de bonden tot 2018 gerespecteerd zullen worden. Dat is niet hetzelfde als een baangarantie.En er is een baangarantie afgegeven. Ja ja...
Dat is niet gezegd. Men heeft alleen gezegd dat de afspraken met de bonden tot 2018 gerespecteerd zullen worden. Dat is niet hetzelfde als een baangarantie.En er is een baangarantie afgegeven. Ja ja...
Dat is wel gezegd. Tot 2018 is er een baangarantie gegeven, tegelijk met een investeringsgarantie tot 2020. De CEO van Peugeot heeft dat persoonlijk aan Angela Merkel toegezegd.Dat is niet gezegd. Men heeft alleen gezegd dat de afspraken met de bonden tot 2018 gerespecteerd zullen worden. Dat is niet hetzelfde als een baangarantie.
Als je daar over gaat nadenken is het inderdaad best bizar.Het zijn bijzondere tijden.
Een navi appje (Waze) gaat voor €1.2 miljard van de hand, snappchat wordt in hele kleine scherfjes voor €3.2 miljard verkocht en whatsapp deed een paar jaar geleden (even uit mijn hoofd) €19 miljard. Een automerk met 100 jaar historie, complete modellenlijn en een modern ontwikkelingscentrum voor €2.2 miljard voelt haast als een koopje.
Komt natuurlijk omdat je bij Opel eerst een auto moet bouwen voor je wat kunt verdienen en bij die andere diensten hoeven ze je slechts over te halen tot zetten van een vinkje voor onbeperkt doorverkopen van je ziel
"Bestaande contracten worden gerespecteerd", las ik inmiddels. Dus een garantie voor wie er op dit moment een baan heeft.Tot 2018 is er een baangarantie gegeven
Dat ís het verdienmodelSnapchat heeft niet eens een verdienmodel, alleen heel veel klanten...
If the product is free, you are the product...Dat ís het verdienmodel
Mijn broer heeft een paar jaar in Vaals gewoond, in Zuid-Limburg is het gewoon driekwart van het jaar dat je de ene autoclub na de andere tegenkomt in het weekend.In 2015 waren wij op voorjaarsvakantie in Gulpen, daar kwamen wij deze stoet GT's tegen, waarschijnlijk een meeting, of zoals ze vroeger zeiden, een 'treffen.' Voornamelijk Duitse kentekens en als ik het mij goed herinner, een stuk of twintig in toto.
Bekijk bijlage 57230
Mijn broer heeft een paar jaar in Vaals gewoond, in Zuid-Limburg is het gewoon driekwart van het jaar dat je de ene autoclub na de andere tegenkomt in het weekend.