Een positief geluid.
Dit soort topics geven altijd de indruk dat iets absoluut niet goed (geregeld) is. Ik ben er eerder van overtuigd dat dit meestal uitzonderingen zijn. Daarom wilde ik toch even wat meer balans in de discussie brengen.
Mijn Dealer (van den Akker, Helmond), heeft mijn O2 met netjes afgestelde Xenons afgeleverd. Niet te hoog en ook niet te laag, precies zoals het moet.
Ik heb dan ook (nog) niet problemen gehad met tegenliggers. Verder: Xenon is zoveel beter als Halogeen...
Ik weet trouwens ook de overgang van gloeilampen naar Halogeen, en ik moet zeggen als gloeilampen naar halogeen staat als 1:2, dan is Halogeen naar Xenon toch echt 2:10... :xyxthumbs:
Ook zijn er mensen die al bij voorbaat beginnen te klagen als ze het het blauwige licht zien (Ik ken er enkele van). Als je langs een vrachtwagen / muur rijd, en je lichtbundel loopt naar beneden en als je achter een auto staat en de "stijging" in het lichtvlak is in het midden van de auto voor je (links is meestal wat lager dan rechts, met een redelijk scherpe overgang zoiets dus: ___/---- ) staan je lampen ook goed. Iedereen die dan klaagt valt in de hierboven beschreven categorie. (tenzij ze je op een rechtsgelegen parallelweg tegemoet komen natuurlijk
oo: )