Bastiaan1977
Senior Member
Dat leek mij ook niet meer dan normaal..... Dank Jee13. We zijn weer een stapje dichterbij de inbouw.
doe dan maar alvast een fotoshoot van de oude situatie, zodat je mooi kan vergelijken achteraf (die foto's willen we dan ook natuurlijk zeer graag zien! )Heb inmiddels Xenon besteld. Ik heb gekozen voor Pilot proline (op aanraden van het montage bedrijf). Ik laat gelijk de lampen onder de spiegels en de kentekenplaat verlichting vervangen door LED verlichting. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
Volgens het montage bedrijf moet het binnen 1-2 uurtjes klaar zijn. 30 januari is de inbouwdag.
Als je complete units vervangt voor led is er niets aan de hand hoor! Kost alleen +/- €80,-Ik ben ook erg benieuwd, ook naar de leds, want die bij de kentekenplaat geven altijd storing, tenminste die ik getest heb.
Er is een set die geen storingen afgeeft. Op een O2 FL is die Canbus gevoeligheid voor vele van die zogenaamde Canbus geschikte LED's ook enorm en krijg je veelal een foutmelding.Ik ben ook erg benieuwd, ook naar de leds, want die bij de kentekenplaat geven altijd storing, tenminste die ik getest heb.
dit is voor spanningspieken op te vangen of misschien wordt het in dit geval voorzien voor de CANBUS om de tuin te leiden?De man die dit voor mij gaat doen heeft dit ook bij zijn eigen bmw gedaan. hij gaat er een condensator oid op solderen?? Werkt het beste zegt hij. We wachten in spanning af.