abelsj
Forumguru
Zal straks fotokes makenHeb je die brodithouder via het net gekocht? Link?
Heb je dan ook nog een houder zelf voor de coyote gekocht en die dan gemonteerd op de brodit clip?
Zal straks fotokes makenHeb je die brodithouder via het net gekocht? Link?
Heb je dan ook nog een houder zelf voor de coyote gekocht en die dan gemonteerd op de brodit clip?
Dat snap ik niet, het ding kost bijna €200,00 met een houdertje en rondom € 12, 00 in de maand.
Mijn laatste bekeuring voor te snel rijden was in het jaar 2000 en koste 250,00 gulden. Ik heb me toen voorgenomen om niet meer sneller te rijden dan is toegestaan + 3 km/h en dat is tot nu toe gelukt.
Dus heb ik vanaf die tijd tot nu toe € 2208,00 uitgespaard aan abonnement
Ik hed deze ook eens 14 dagen getest, maar heb ma 1 GB data en da verbruikte me wa veel van mijn data... maar wel handig... en 50€ per jaar abonnement is nu ook niet zoveelIk heb gewoon de coyote-app op mijn smartphone.
Mijn telefoon plaats ik in een simpele houder aan luchtroosters van de middenconsole.
1 toestel,alles bij de hand.
Zelf inbouwen?witte van www.Vruggink.nl, maar die heeft geen PDC voor:
In het midden heb ik het ook overwogen maar een brodit clip moet tussen dashboard en verluchtingsroosters vastgemaakt. Dit is niet mijn ding en dan hangt de coyote voor de verluchtigsroosters.@abelsj super sjiek, nu ga ik moeten kiezen. Links op A-stijl of in de midden. In ieder geval met zo'n brodit clip.
thx voor de foto
Goe bezig man!!
In het midden heb ik het ook overwogen maar een brodit clip moet tussen dashboard en verluchtingsroosters vastgemaakt. Dit is niet mijn ding en dan hangt de coyote voor de verluchtigsroosters.
Heb hier ergens op het forum een topic gevonden waar iemand een aftakking gemaakt had in de zekeringkast. Heb juist hetzelfde gedaan. Is een blokje dat op de plaats van een zekering komt. Originele zekering in da blokje steken en 2de zekering bij in blokje om de Coyote te voeden.Ik heb er eens over nagedacht en ga je voorbeeld volgen. Kabel wegwerken is op die plek ook veel eenvoudiger. Op wat heb je die geschakelde voeding geplaatst? Is er nog ruimte vrij dan in de zekeringbox of samen met iets bestaands afgezekerd?
Zal maar alles beginnen te bestellen nu