3d heb ik ook op de 2011 alleen is dat middels een update van 9 eurie gebeurt.
En dan spreek ik over gebouwen in 3d maar stel je daar niet teveel van voor
Tmc heb ik ook op de 2011 en pro kan middels een update en uiteraard betaald .....
Outlook import durf ik niet te zeggen of ik dat heb maar gellof het niet.
En tsja met pio bedoel je waarschijnlijk poi .? Wel ook dit heb je standaard en kun je middels betaling updaten naar groter bestand.
Maar of die extra's in prijs de 300 extra rechtvaardigen betwijfel ik.
Oke dat hij sneller zou zijn is een leuke bijkomstigheid maar is in algemeen altijd met nieuwere apparaten.
Tsja maw het is een afweging die jezelf moet maken in deze, ik kan en wil niet in een ander zijn portomonee kijken en dan beslissen van gewoon doen man....
Ik heb volgens mij mijn Zenec 2011 iets later gekocht dan EdK (nu 15 maanden geleden ofzo) en ik heb niets geupdate (behalve de gratis kaartupdate) en ik heb 3d gebouwen, POI's (de ikea in delft, een hotel in parijs of een zwembad in breda... ze staan er allemaal in, geen idee wat daar nog aan zou moeten ontbreken).
Outlook import... euh nee geloof het inderdaad niet, maar hij synchroniseerd zowel met een ouderwetse Nokia als met een iPhone 4s alle contacten netjes naar de unit. En aangezien mijn iPhone 4s gesynched is met Outlook is dat ook voor de bakker.
In het gebruik mis ik geen snelheid, het enige waar de unit wat sneller zou mogen zijn is nadat je de auto hebt gestart. De radio doet het meteen, maar als je direct naar de navigatie wil ben je 30 seconden verder ofzo. En dat kan soms wel even irritant zijn. Dat was bij mijn RNS315 vroeger een stuk rapper.
Edit: stiekem al verder gaan met de discussie terwijl ik een heel verhaal zit te tikken, waardoor mijn verhaal nutteloos is geworden... boefjes...
hahahaha.... Goeie keus!