aha, ik rij een ST1300.
Ik heb trouwens nog een vraag betreffende het rijden met aanhanger/caravan. Mijn Yeti heeft af fabriek een trekhaak, echter, volgens mij, zonder mogelijheid om het kabeltje, dat de handrem moet bedienen bij afbreken kogel, aan te bevestigen.
Hoe lossen jullie dat op??
Daarvoor hoefde je helemaal niet naar een ander forum, op ons eigen forum stond ook al genoeg info. Helaas zijn de links in de afgelopen jaren wat verwaterd, dus die heb ik even opnieuw opgezocht. Het gaat om deze beugel (die zo compact is dat je afneembare trekhaak nog gewoon in de uitsparing in het reservewiel past):Hier bij ons collega forum staat een mooie oplossing van mijn probleem, morgen maar even naar de Skoda dealer.
Vreemd.... Online (en daar klagen mensen natuurlijk vaak snel) vind je volgens mij helemaal niet zoveel negatieve ervaringen....Bij het horen van de naam Zenec, sloegen zowat alle stoppen door.
Blijkt dat ze die in de begin periode ook verkocht hadden, maar heel veel problemen er mee hadden. Dus nee, als het geen Blauwpunt (Columbus oid) is kunnen ze mij niet helpen.