Vinnie, ik heb in mijn vorige auto's altijd een Kenwood of Pioneer top model head unit gehad met focal speakers.
een losse 4 kanaals versterker en een Kenwood Subwoofer met los mono blok.
dat klonk geweldig, in mijn laatste Opel Corsa met ge-intergreerde radio had ik geen zin meer om alles in te bouwen
(dus alles verkocht

)
De kwaliteit van het geluid kon er net mee door maar was in vergelijking tot mijn oude losse set helemaal niets.
Dus is was zeer ZEER verbaasd toen mijn Yeti werd afgeleverd dat de Radio "de Bolero'' met speakers af fabriek zo goed klonk, veel beter dan mijn Corsa en m.u.z. de sub haast gelijk aan mijn losse set.
nog even ter info ik luister 90% van de tijd naar mp3's die ik op een 8 gb sd kaart heb staan.
Alleen dus die linker achter speaker die bij bepaalde frequencies een resonerend geluid afgeeft, ook in mijn zwagers zijn
Yeti is dit.
Binnenkort gaan we langs bij de dealer, en ik laat je iets weten, maar ik zou voor de time being een e-mail of brief sturen aan je dealer en je klacht bij hun officieel deponeren.
Je kunt ook ev. direct met Skoda Nederland corresponderen, soms geeft dit een snellere reactie.
Ik denk persoonlijk dat het niets met je Audio Pro Pack te maken heeft, aangezien andere Yeti's zonder dit pack ook problemen hebben.
wordt vervolgd.