Yeti in triotest Autoweek

Rosinfield

† In Memoriam
Dan zijn wij toch elkaars alter ego, hoor, want in dat geval (geld speelt geen rol) zou dat ook mijn keus zijn!

wimv

Actief lid
Maar ik ben wel hartstikke blij met m'n Yeti hoor (als ie dit jaar tenminste nog komt,want ze blijven de productiedatum maar naar achteren schuiven) De tering naar de nering zetten zeggen ze. Ken je beperkingen (financieel in mijn geval).
Wim:yeah:

wimv

Actief lid
oh sorry; de reden ? Geen duidelijke reden, fabrieksvakantie, volle bestellijsten, mogelijk de DSG automaat etc.
Kom regelmatig FF bij de dealer op de site kijken en bijna iedere keer is er wel weer een week bijgekomen. Wordt je niet echt vrolijk van. Denk dat ik maar een poosje
wegblijf.

CaseyBasey

Actief lid
Vervelend! Ik heb 16 juni besteld en toen werd productieweek 33 genoemd, dat is de week van 16 augustus. Ik hoop niet dat ik ook van die grappen ga meemaken...

wimv

Actief lid
ik ben van week 26/27 (zoals eerst werd opgegeven) inmiddels ook op week 33 terecht gekomen.

Deze week nog geïnformeerd, maar de productieweek is nog steeds week 30. Oorspronkelijk was dat week 23. Hopelijk blijft het ook zo.

Ik heb al een aantal testen gelezen in de bladen. Heb nog wel getwijfeld tussen de Yeti en de Qashqai, maar ben blij (gezien de testen) dat het toch een Yeti geworden is.

Volgende week verschijnt er een dubbeltest in de Autovisie tussen de Yeti en de Dacia Duster, ben benieuwd.

Wasmachineman

Forumguru
Nou Joducus, de uitslag weet ik al ! Maar ook ben ik wel benieuwd welke punten er t.o.v. de Duster er uitspringen als je de test vergelijkt met de test in de Autoweek

wimv

Actief lid
:bye:Kijk er met spanning naar uit ! Hoogstwaarschijnlijk weer een bevestiging van m'n keuze.

LenK

Forumguru
Waar Skoda mensen altijd op kicken -de meeste m3 voor het geld- daarin worden ze met de Duster grandioos verslagen: duurste benzine Duster is bijna 1000 goedkoper dan de goedkoopste Yeti en bij de diesel is dat verschil zelfs ruim 3500.

CaseyBasey

Actief lid
M3 kan verwijzen naar:

Wasmachineman

Forumguru
Prijs is inderdaad erg belangrijk. Maar de duurdere Yeti wint het dan toch van de Duster ? Dus het is niet alleen de prijs die telt. De Dacia's gaan dezelfde kant op als Skoda een paar jaar terug. Groeien en groeien, dan kom er een eigen aanhang van liefhebbers vermoed ik. Van mij hoeft de Yeti niet persé te winnen....maar hij is overall de betere. Maar ga je alleen voor prijs en no-nonsense dan heb je aan de Duster natuurlijk een prima auto.

wimv

Actief lid
Kan best wezen, maar ik zie liever een brok kwaliteit voor m'n geld. En als de Yeti dan een stuk(je) duurder is dan een Duster heb ik dat er zeer zeker voor over. De bevestiging van m'n keuze is hierop gebaseerd en niet op hoeveel m3 ik krijg ! Laat dat duidelijk zijn.

Rosinfield

† In Memoriam
m3 (als dat kubieke meters betekent) op zich zegt ook niets. De Yeti heeft vele m3 meer dan mijn huidige Yaris Verso, maar die laatste is qua effectieve ruimte veel en veel praktischer. Je zet er bv zo 2 fietsen in, om maar wat te noemen. Heb daarom nu op de Yeti een trekhaak en fietsendrager besteld.

Mark

Banned
En laat Dacia nu net een zeer betrouwbaar merk zijn (had ik ook niet verwacht, maar het blijkt wel zo te zijn) :icon_smile_dead:
En dit kan ik bevestigen :grin:
Ben ook wel benieuwd naar deze test, tussen de Yeti en de Duster.

Bovenaan Onderaan