ertromp
Forumguru
Deze:Er is geen link in die post? @ertromp ? Daarop vooruit lopend: hoe oud was die auto, wanneer voor het laatste onderhoud gehad en wat is de km-stand?
http://www.jdengineering.nl/1-4-tsi-140pk-act/
Deze:Er is geen link in die post? @ertromp ? Daarop vooruit lopend: hoe oud was die auto, wanneer voor het laatste onderhoud gehad en wat is de km-stand?
In de link die ik geplaatst heb zie je ook de originele waarden die deze tuner bij een 140pk act blok heeft gemeten. Zit dus op de fabriekswaarden.Ik doelde op de link die @Pendragon aan gaf @Rosinfield. Daarin wordt nadrukkelijk gemeld hoeveel pk's en Nm's erbij komen tov origineel. Beetje als verkoop-argument.
Hoe de auto anders aan voelt kun je idd niet zien vanaf een grafiekje. Sterker nog, het voegt eigenlijk 0,0 iets toe. Al is het maar voor de eigenaar om te pronken met de grafiek.
Ik verbaas me over het feit dat er 'maar' 180pk uit komt.
Met een box haal je eigenlijk exact hetzelfde, zelfs al 185pk en 330Nm gehaald op 98 benzine en K&N filter.
En dan weet ik zeker dat er nog veel meer in zit... want er zijn veel dingen die met boxen niet aangepast kunnen worden en die nog heel veel winst kunnen geven.
Misschien zit ik er naast, maar ik denk dat 200pk goed haalbaar moet zijn met deze motoren.
Afijn we zullen het zien als we zelf terug zijn van vakantie en eens goed met de software gaan stoeien.
Ben ook benieuwd Mark naar de resultaten.Misschien zit ik er naast, maar ik denk dat 200pk goed haalbaar moet zijn met deze motoren.
Afijn we zullen het zien als we zelf terug zijn van vakantie en eens goed met de software gaan stoeien.